مسئول ستاد مردمی اربعین حسینی استان همدان:

۶۵ درصد زائران اربعین حسینی از همدان عبور می‌کنند

«موسوی» با بیان اینکه ۶ میلیون زائرن در مسیر رفت و برگشت از مسیرهای رفت و برگشت از جاده‌های همدان تردد می‌کنند، گفت: این تعداد حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد زائران را شامل می‌شود.
کد خبر: ۶۳۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ - 28November 2023

۶۵ درصد زائران اربعین حسینی از همدان عبور می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  «سیدرضا موسوی» مسئول ستاد مردمی اربعین حسینی استان همدان امروز (سه‌شنبه) در همایش بصیرتی خادمین و امنیت سازان اربعین حسینی و زمینه سازان ظهور اظهار داشت:  آغاز کار ستار مردمی اربعین حسینی با هشت موکب بود اما الان به ۱۵۰ موکب در مسیر رفت و برگشت رسیده است.

وی با بیان اینکه ۶ میلیون زائرن در مسیر رفت و برگشت از مسیرهای رفت و برگشت از جاده‌های همدان تردد می‌کنند، افزود: این تعداد حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد زائران را شامل می‌شود.

مسئول ستاد مردمی اربعین حسینی استان همدان با اشاره به صرف هزینه‌ای بالغ بر سه هزار میلیارد ریال برای این ستاد، گفت: مردم با نذورات و پای کار آمدن، این خدمت رسانی بزرگ را انجام دادند.

وی عنوان کرد:  همدان به عنوان استان معین در زمینه اربعین انتخاب شده است و به دیگر استان‌ها نیز خدمات ارائه می‌دهد که خواستاریم همدان از استان معین بودن خارج شود.

موسوی در پایان متذکر شد: این ستاد مردمی فقط در ایام اربعین فعال نبوده، بلکه در زمان حوادث طبیعی همچون  زلزله کرمانشاه و سیل لرستان ابتدا موکب‌داران همدان وارد این استان‌ها شدند و به مردم خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار