مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

شاهکار عظیم حضرت امام (ه)، تشکیل دانشگاه عظیم بسیج بود

سردار کوشکی جهرمی گفت: بسیج یک دانشگاه عظیمی است که توسط حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده است و این یک شاهکار بزرگی بود که امام انجام داد و در حال حاضر در دنیا شعبه های مختلف از این دانشگاه راه اندازی شده است.
کد خبر: ۶۳۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳ - 28November 2023

شاهکار عظیم حضرت امام(ه)، تشکیل دانشگاه عظیم بسیج بودبه گزارش خبرنگار فاع‌پرس از شیراز، سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز در جمع مسئولین دستگاه قضایی استان فارس که با حضور رییس کل دادگستری فارس و دادستان مرکز استان برگزار شد با بیان اینکه بسیج دانشگاهی بزرگی است که در پهنای این کشور تشکیل شده است اظهار داشت: بسیج یک دانشگاه عظیمی است که توسط حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و این یک شاهکار بزرگی بود که امام خمینی(ره) انجام داد و در حال حاضر در دنیا شعبه های مختلف از این دانشگاه راه اندازی شده است.

سردار کوشکی جهرمی رؤسای این دانشگاه ها حضرت امام و بعد از ان نیز مقام معظم رهبری است گفت: محتوای این دانشگاه از آیات الهی و اخلاق، مردانگی، اخلاص و دفاع از مظلومین از درس های این دانشگاه عظیم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس بیان داشت: ورود به این دانشگاه را حضرت امام آسان و ساده در نظر گرفته بود و از آن روستایی بی سواد و دور افتاده تا استاد دانشگاه و روحانی اجازه ورود دارند.

وی تصریح کرد: شعبه های مختلفی از این دانشگاه در دنیا از جمله یمن، سوریه، عراق، فلسطین و لبنان راه اندازی شده است که پیرو و در راستای تفکر ارزشمند بسیجی تبعیت می کنند و در مقابل ظالم ایستادگی می‌کنند.

سردار کوشکی با بیان اینکه بسیجی حقیقی مظهر اخلاص، اخلاق و معنویت است که شاخه های آن در دنیا گسترش پیدا کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: انکه در غزه با اسراییل غاصب می جنگد و ایستادگی می کنند همگی تاسی از تفکر بسیج است و دشمنان ما از این تفکر ترس دارند و در جهت مقابله با آن در کشور مسئله مختلف را در سالهای گذشته ایجاد کردند.

وی گفت: دانشگاه عظیم بسیج دارای واحدهای درسی مختلف می باشد که شامل بصیرت، محبت، یاری رسانی به مردم، مودت و صمیمیت، اطاعت، خلوص نیت، جهاد و ایثار و شهادت است و هرکس تفکر بسیجی داشته باشد در هر لباس و مکانی خروجی این دانشگاه می باشد.

سردار کوشکی جهرمی خطاب به مدیران و مسئولین قضایی استان خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و جلوگیری از فساد را در دستگاه های قضایی خواستار شد گفت: قوه قضاییه یکی از شاکله های تامین امنیت و آسایش در جامعه است که مورد امین رهبری می باشد.

در پایان این مراسم از بسیجیان شاخص و نمونه دادگستری استان با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها