مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

«جهاد تبیین» و «امیدآفرینی» وظیفه بانوان بسیجی در ادارات است

«شعبانی»، «خدمت‌رسانی»، «جهاد تبیین» و «امیدآفرینی» را از وظایف بانوان بسیجی در ادارات برشمرد.
کد خبر: ۶۳۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ - 28November 2023

«جهاد تبیین» و «امید آفرینی» وظیفه زن بسیجی در ادارات استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت هفته مبارک بسیج همایش خواهران بسیجی با موضوع «تقویت هویت زن مسلمان ایرانی با نقش آفرینی ادارات» در سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران برگزار شد.

این مراسم با حضور سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا و «فرشته پازوکی» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا و با حضور خواهران بسیجی موثر در نهاد‌ها و ادارات به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

«خدمت رسانی»، «جهاد تبیین» و «امید آفرینی» وظیفه بانوان بسیجی در ادارات است

شعبانی گفت: مردم ما و زنان ما ریشه در تاریخ دارند، هم خود دارای هویت غنی هستند و هم هویت بخش و الگو دهنده دیگر جوامع بشری بوده‌اند.

این مسئول بیان کرد: الگوی زن مسلمان ایرانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که در تمام مسائل از جمله مسائل فرهنگی، تربیتی، اخلاقی، معنویت افزایی، اجتماعی و سیاسی قابلیت تعمیم دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که خانواده کوچک‌ترین و موثرترین عنصر اجتماعی جامعه است و جایگاه زن به عنوان رکن اصلی هویت بخش مورد توجه دلسوزان و دشمنان بوده است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا بیان کرد: نقش و وظیفه بانوان بسیجی در ادارات در عرصه‌های خدمت رسانی، جهاد تبیین و امید آفرینی به مراتب بیشتر مورد انتظار است.

تفکر بسیجی برگرفته از مکتب فاطمی است

«صفری» استاد مشاوره و مدرس دانشگاه به عنوان دیگر سخنران مراسم ضمن پرداختن به ابعاد زندگی کوتاه و عمیق حضرت زهرا سلام الله علیها عنوان کرد: وقتی زنان جامعه ما اسوه و نمونه‌ای همچون زهرای مرضیه (س) و زینب کبری (س) دارند نبایستی زنان جامعه ما فرهنگ و تمدن وارداتی غرب را الگوی ذهنی و قلبی خود قرار دهند چرا که فرهنگ و تفکر بسیجی برگرفته از مکتب فاطمی و مکتب غنی اسلام است.

صفری بیان کرد: شعار زن، زندگی و آزادی شعار اسلام و اهل بیت علیهم السلام است که دشمنان، منافقین و دل‌های مریض آن را گرفته، اما هدف باطل خود را دنبال می‌کنند

در پایان جلسه از تعدادی خواهران فعال بسیجی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها