فرمانده انتظامی استان همدان:

شناخت سنت‌های الهی از برجستگی‌های قیام عاشورا است

سردار «امیری» با بیان اینکه شکست جبهه دشمن، توجه به وعده الهی و شناخت سنت‌های الهی از برجستگی‌های قیام عاشورا است، گفت: صحرای کربلا نمایشی از تقابل دین و کفر و عقل و جهل است.
کد خبر: ۶۳۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ - 28November 2023

شناخت سنت‌های الهی از برجستگی‌های قیام عاشورا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم ستاد «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان در همایش بصیرتی خادمین و امنیت سازان اربعین حسینی و زمینه سازان ظهور، اظهار داشت: حماسه عاشورا ماندگار است و شهادت امام حسین (ع) موجب احیای دین جدش پیامبر اکرم (ص) شد.

وی با بیان اینکه شکست جبهه دشمن، توجه به وعده الهی و شناخت سنت‌های الهی از برجستگی‌های قیام عاشورا است، افزود: جبهه مقابل امام حسین (ع) در صحرای کربلا، دشمنی کینه توز با قساوت قلب بالا و افرادی دنیا دوست و دنیا پرست بودند. صحرای کربلا نمایشی از تقابل دین و کفر و عقل و جهل است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه تشخیص جبهه حق و باطل کار پیچیده نیست، عنوان کرد: عاشورا منحصر به فرد و تکرار نشدنی است و در جهان صحنه‌ای به مثابه عاشورا، صلابت یاران امام حسین (ع) و قساوت یزیدیان نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اربعین امسال ۲۲ میلیون تردد از جاده های این استان صورت گرفت و ۶۰ درصد زائران کربلا از مسیرهای این استان عزیمت کردند، افزود: ۱۵۰ موکب برای خدمات رسانی زائران اربعین حسینی در استان همدان راه اندازی شد و هزاران خادم و مسئول، با برنامه ریزی منسجم به زائران خدمات ارایه کردند.

سردار امیری در پایان متذکر شد: با تلاش موکب داران و تیم‌های پلیس، ایمنی سفر برای زائران فراهم و آمار سوانح نسبت به اربعین سال گذشته کاهش یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار