دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان:

کنگره ملی شهدای خوزستان متعلق به همه کشور است

سردار علیپور با اشاره به این که خوزستان کربلای ایران اسلامی است و کنگره ملی شهدای آن متعلق به همه کشور است، گفت: کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان هر هفته جلساتی با برخی از اعضای ۲۵ کمیته‌ برگزار می‌کند تا هماهنگی‌های لازم در خصوص امورات محوله صورت پذیرد.
کد خبر: ۶۳۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵ - 29November 2023

کنگره ملی شهدای خوزستان متعلق به همه کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد علیپور» دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان امروز در نشست هفتگی کنگره شهدای استان اظهار داشت: کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان هر هفته جلساتی با برخی از اعضای ۲۵ کمیته‌ برگزار می‌کند تا هماهنگی‌های لازم در خصوص امورات محوله صورت پذیرد.

وی با اشاره به این که خوزستان مشهد شهدا و کربلای ایران اسلامی است و کنگره ملی شهدای آن متعلق به همه کشور است، افزود: هر هفته ۲ یا ۳ کمیته در جلسات حضور می‌یابند و نسبت به اقداماتی که باید انجام دهند گزارش داده تا پیگیری‌ها در خصوص رفع مشکلات آن‌ها صورت گیرد.

سردار علیپور ادامه داد: طی همین هفته، جلسه‌ای با مجموعه شهرداری ترتیب داده شد تا در خصوص اقدامات تبلیغات محیطی بحث و گفتگو شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته رسانه بیان کرد: کار این کمیته در حوزه اقدامات تبلیغاتی و موضوعاتی است که در رابطه با مسئله تبلیغات کنگره انجام می‌شود و اکنون به دنبال آن هستیم تا کارزار «شب‌های شیدایی» را از طریق این کنگره راه اندازی نماییم که به مدت ۱۰ شب به درازا می‌کشد و مستندهای روایتی نیز در ۳ فصل تهیه خواهند شد.

 دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان بیان داشت: طی جلساتی که با کمیته فضای مجازی برگزار کردیم در نهایت سایتی در حال راه اندازی است تا اخبار و رویدادهای مرتبط با کنگره را پوشش دهد.

وی یادآور شد: در حوزه کتاب نیز تقریبا کتاب‌ها ساماندهی شده‌اند و قرار شده ۲۰۰ کتاب دیگر چاپ شود و تعدادی از آثار فاخر نیز برای چاپ مجدد در کنگره انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها