مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینیی (ره) در استان مرکزی:

پویش دلگرمی احسان برای مناطق محروم استان مرکزی

تهامی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینیی (ره) براساس رسالت تعریف شده به طور مستمر شرایط و وضعیت معیشتی مردم را بررسی می‌کند و به گروه‌های جهادی تاکید جدی شده تا حین توزیع وسایل گرمایشی شان و منزلت افراد حفظ شود.
کد خبر: ۶۳۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 29November 2023

پویش دلگرمی احسان برای مناطق محروم استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «مجتبی تهامی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی از آغاز پویش ملی «دلگرمی احسان» در مناطق محروم این استان خبر داد و اظهار داشت: این پویش با اهدای ۱۷۰ وسیله گرمایشی به خانواده‌های نیازمند با مشارکت گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

وی افزود: ارزش وسایل گرمایشی اهدا شده در این پویش، بیش از پنج میلیارد ریال است که به زودی در اختیار خانواده‌های شناسایی شده نیازمند قرار می‌گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان مرکزی ادامه داد: این نهاد انقلابی براساس رسالت تعریف شده به طور مستمر شرایط و وضعیت معیشتی مردم را بررسی می‌کند، و به گروه‌های جهادی تاکید جدی شده تا حین توزیع وسایل گرمایشی شان و منزلت افراد حفظ شود.

وی تأکید کرد: آمار خانواده‌های نیازمند توسط گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی استان به دست آمده و در اختیار ستاد قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار