معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

8 زنجانی در مسابقات مرحله کشوری قرآن کریم در بجنورد به رقابت می‌پردازند

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: با راهیابی 8 زنجانی به مسابقات کشوری قرآن در خراسان شمالی قرار است در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۶۳۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ - 29November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، با راهیابی ۸ زنجانی به مسابقات کشوری قرآن در خراسان شمالی قرار است در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

در این میان «محمدمهدی مولایی» در رشته اذان، سعید دویران در رشته ترتیل، «علی غلام آزاد» در رشته حفظ کل و «فریبرز اسکندری» در رشته دعاخوانی و خانم‌ها «مریم فضلی» و «رقیه حسنلو» در رشته قرائت ترتیل، «رقیه حسینخانلو» در حفظ ۱۰ جزء و «نرگس محمدلو» در رشته دعاخوانی از استان زنجان به مرحله کشوری مسابقات قرآن راه یافتند.

حجت‌الاسلام «موسی موسوی» معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان و مسئول اداره قرآنی اوقاف بیان داشت: این مسابقات از نهم تا هجدهم آذر در بجنورد استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد و راهیافتگان به این مرحله از ۴ مرحله شهرستانی، استانی و نیمه نهایی عبور کرده و به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه ۴ نفر از آقایان و ۴ نفر از بانوان استان زنجان به مرحله کشوری ۴۶ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نغمات مذهبی جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های آوایی راه یافته‌اند که در شهر بجنورد استان خراسان شمالی به رقابت خواهند پرداخت، اضافه کرد: ۳۵۶ شرکت کننده از ۳۱ استان در ۶ رشته آوایی و دو رشته نغماتی در این دوره از مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت و در مجموع ۶۰ داور نیز در این رقابت‌ها آثار و اجرا‌ها را در رشته‌های مختلف بخش آقایان و بانوان داوری خواهند کرد.

وی عنوان کرد: ۷ نفر از استان نیز به مرحله نیمه نهایی مسابقات کتبی معارفی این دوره از مسابقات راه یافته‌اند که در صورت کسب امتیازات لازم، به مرحله کشوری که از ۱۱ تا ۱۳ دی در قم برگزار خواهد شد حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها