قالیباف:

شهید الداغی غیرتمندانه از ارزش‌ها دفاع کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی ‌در پیامی به اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانشگاهی «شهید غیرت» نوشت: شهید الداغی با درک و شناخت از معرفت دینی و در راه دفاع از ارزش‌های جامعه با غیرت و تعصب به وظیفه خویش عمل کرد؛ این شهید بزرگوار تجلی شهامت و رشادت بود که با تیغ کینه و حمله وحشیانه اشرار مواجه گشت و به الگویی درخشان و ماندگار از یک جوان مسلمان ایرانی تبدیل شد.
کد خبر: ۶۳۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 29November 2023

شهید الداغی غیرتمندانه از ارزش‌ها دفاع کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره ملی دانشگاهی «شهید غیرت» در سبزوار پیامی صادر کرد که توسط بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده شهرستان در اختتامیه این جشنواره قرائت شد.

در این پیام قالیباف آمده است:

دیار سربداران با مردمانی سلحشور و متدین در تمامی عرصه‌های حق‌طلبی و آزادی‌خواهی با رشادت و هوشیاری حضوری مثال‌زدنی داشته و همواره در جانبداری و حمایت از آرمان‌های انقلاب و نظام ثابت قدم و استوار بوده است. مردم خداجوی سبزوار، پرورش‌یافته مکتب اسلام و شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام هستند و با درک و درایت از معارف دینی همواره به تکالیف و فرائض شرعی و انسانی خویش عمل نموده و حافظان مخلص و مجاهدان غیرتمند در پاسداری از حیثیت و اقتدار ملت شریف ایران هستند.

شهید الداغی با درک و شناخت از معرفت دینی و در راه دفاع از ارزش‌های جامعه با غیرت و تعصب به وظیفه خویش عمل کرد؛ این شهید بزرگوار تجلی شهامت و رشادت بود که با تیغ کینه و حمله وحشیانه اشرار مواجه گشت و به الگویی درخشان و ماندگار از یک جوان مسلمان ایرانی تبدیل و نامش در دفتر افتخارات این آب و خاک جاودانه شد.

قالیباف ‌‌با گرامیداشت یاد و خاطره فرزندان حماسه‌ساز و مدافعان غیرت و امنیت کشور و تجلیل از شهید والامقام حمیدرضا الداغی و صبر و بردباری خانواده محترم این شهید عزیز، اظهار امیدواری کرده است ‌انوار تابناک فضائل و معارف شهیدان همواره درخشان و فروزان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار