کارشناس مسایل غرب آسیا:

ادعا‌های رژیم صهیونیستی برای تداوم جنگ بلوف است

جعفر قنادباشی گفت: رژیم صهیونیستی فقط بلوف می‌زند، در ابتدای جنگ هم این بلوف را زدند که ما حماس را از بین می‌بریم و غزه را خالی از جمعیت می‌کنیم و به تونل‌ها دست پیدا می‌کنیم.
کد خبر: ۶۳۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 29November 2023

مهمترین دغدغه رژیم صهیونیستی؛ فعال شدن جبهه‌های مختلف علیه اش استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، جعفر قنادباشی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با برنامه «روی موج مقاومت» با اشاره به نیاز شدید رژیم صهیونیستی به آتش‌بس اظهار داشت: این رژیم از چند مسئله مهم نگران است از جمله مخالفت‌های داخلی، بحران اقتصادی ناشی از تعطیلی‌هایی که بر اثر عملیات طوفان‌الاقصی اتفاق افتاد، بحران اجتماعی ناشی از به پناهگاه فرستادن شهرک نشین‌ها و صهیونیست‌های مهاجر شده است و مخالفت‌های سیاسی که نتانیاهو را در اجرای سیاست‌ها و دولت افراطی اش، مسبب وضعیت کنونی صهیونیست‌ها می‌دانند.

وی افزود: نگرانی مهمی که رژیم صهیونیستی دارد، فعال شدن جبهه‌های مختلف است به طوری که جمع بندی و اتخاذ یک سیاست متناسب با آن برایشان دشوار است. در حال حاضر شش جبهه نظامی در منطقه علیه رژیم صهیونیستی فعال است؛ حشدالشعبی، در سوریه فاطمیون و زینبیون در مرز‌های جولان فعال هستند، حزب الله لبنان و یمن که در دو عرصه یکی در بحث اقتصادی و جلوگیری از رفت و آمد کشتی‌ها به مقصد اسرائیل و دیگری در حوزه پرتاپ موشک.

این کارشناس مسایل غرب آسیا اظهار کرد: آن‌ها بعد از این که نتوانستند در عرصه زمین ضربه کاری به مقاومت وارد کنند یا اهداف تائید شده شان را که بار‌ها بر آن‌ها تاکید کرده بودند، محقق کنند الان به مشکلات زیادی گرفتار شده اند.

وی خاطرنشان شد: مجموع این مشکلات سبب می‌شود که رژیم صهیونیستی مجددا وارد درگیری جدید در غزه نشود، چون حمله مجدد به غزه می‌تواند واکنش‌های مخصوص به خودش را داشته باشد. مسلما هر حرکت آن‌ها با واکنش حماس و سایر نیرو‌های مقاومت همراه خواهد بود و تلفات انسانی و تجهیزاتی زیادی را خواهند داشت.

قنادباشی تداوم جنگ از سوی رژیم صهیونیستی را بلوف خواند و تصریح کرد: هیچ کسی بیش از رژیم صهیونیستی خواستار برقراری آتش بس نیست، ادعا‌های رژیم صهیونیستی برای تداوم جنگ بلوفی بیش نیست. صهیونیست‌ها معروف به بلوف گویی در دنیا هستند. آن‌ها در ابتدای جنگ هم این بلوف را زدند که ما حماس را از بین می‌بریم و غزه را خالی از جمعیت می‌کنیم و به تونل‌ها دست پیدا می‌کنیم.

منبع: رادیو مقاومت

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار