وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

ساخت بزرگ‌ترین مدرسه کشور به نام شهید سلیمانی

صحرایی گفت: بزرگ‌ترین مدرسه با ۴۲ کلاس و زیربنای آموزشی چهار هزار مترمربع به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۶۳۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 29November 2023

ساخت بزرگ‌ترین مدرسه کشور به نام شهید سلیمانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش در ارتباط تلفنی با دانش‌آموزان که در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه روح آباد شهرستان زرند رخ داد، اظهار داشت: هر مدرسه‌ای که در کشور ساخته می‌شود یک امیدستان برای آینده کشور خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه ضمن تشکر از همه نمایندگان مجلس مخصوصاً نماینده مردم زرند و کوه بنان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و پشتکار نماینده مبنی بر توسعه مدرسه سازی در شهرستان‌های زرند و کوه بنان امروز شاهد افتتاح این مدرسه خوب برای دانش‌آموزان شهرستان زرند هستیم.

صحرایی در ادامه از مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش از خزانه‌های خوب کشور یاد کرد و گفت: با پشتکار و جهاد شبانه‌روزی مدیران در سنگر مدرسه سازی و با حمایت مجلس و نمایندگان در خصوص برنامه توسعه هفتم و اعتبارات مدرسه سازی و از آموزش و پرورش به زودی در آینده نزدیک شاهد خدمات دولت مبنی بر ایجاد فضای آموزشی شاد و با نشاط و ایمن برای دانش‌آموزان استان کرمان و سراسر کشور خواهیم بود و مشکل کمبود فضای آموزشی حل و به استاندارد سرانه فضای آموزشی خواهیم رسید.

وی در ادامه در خصوص افتتاح بزرگترین پروژه آموزشی کشور در استان کرمان نیز گفت: در سالگرد سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در استان کرمان، ضمن تجدید میثاق با این شهید بزرگوار، بزرگترین مدرسه با ۴۲ کلاس و زیربنای آموزشی ۴۰۰۰ مترمربع به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهید اندرزگو نیز با زیربنا هزار و ۶۰۰ متر مربع فضای آموزشی، ساخت ۳۰۰ مترمربع حصار، سه هزار مترمربع محوطه سازی، سیستم گرمایشی و ۶۰ مترمربع سرویس بهداشتی و آبخوری با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان توسط خیر محترم و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، در روستای روح آباد شهرستان زرند ساخته و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها