مسئول کمیته‌ اقشار کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی تأکید کرد؛

لزوم به‌کارگیری نیروهای مردمی برای جمع‌آوری آثار ایثارگران

«اسماعیلی» خواستار به‌کارگیری نیروهای مردمی در قالب جمع‌آوری آثار ایثارگران شد و گفت: برنامه‌ها نباید دولتی برگزار شود چراکه موفقیت ما در این بخش حاصل می‌شود لذا باید امور را به مردم بسپاریم تا به ایفای نقش بپردازند.
کد خبر: ۶۳۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 29November 2023

لزوم به‌کارگیری نیروهای مردمی در قالب جمع‌آوری آثار ایثارگرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «عزت‌الله اسماعیلی» مسئول کمیته‌ اقشار کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در اولین جلسه هماهنگی کارگروه اقشار، اظهار داشت: شورای کمیته‌ها باید تکمیل و تشکیل شود چراکه هدف ما گسترش فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ها باید با دید کارشناسی بررسی شوند، تبیین کرد: مدیران باید شخصا در جلسات برنامه‌ریزی کنگره ملی دو هزار شهید حضور یابند چراکه شهدا دین بزرگی بر گردن ما داشته و باید در اولویت کاری دستگاه‌ها قرار بگیرند.

مسئول کمیته‌ اقشار کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی صریح کرد: در کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی ۹ کارگروه داریم که بیشترین کارگروه را کارگروه اقشار دارد که شامل همه اقشار استان است و کمیته‌ها هم شامل کمیته‌های فرهنگی هنری، زیرساخت، پشتیبانی، ایثارگران، رسانه، مالی، امنیت و نیروهای مسلح است.

اسماعیلی خواستار به‌کارگیری نیروهای مردمی در قالب جمع‌آوری آثار ایثارگران شد و افزود: سایتی طراحی شده و به افراد داوطلب یک شهید معرفی می‌کنیم تا پرونده شهیدان تکمیل شود.

وی اضافه کرد: اطلاعاتی خامی وجود دارد و هدف ما این است که بین یک دانشجو و یک شهید و یا بین اقشار مختلف با شهیدان ارتباط برقرار کنیم تا محتوای مختصر و نکات برجسته از زندگی و خاطرات را برای ما ارائه دهند، این مهم یک نوع نقش‌آفرینی است که سبب ترویج فرهنگ شهادت می‌شود.

مسئول کمیته‌ اقشار کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ها نباید دولتی برگزار شود چراکه موفقیت ما در این بخش حاصل می‌شود لذا باید امور را به مردم بسپاریم تا به ایفای نقش بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار