معاون سیاسی استانداری خراسان جنوبی:

امنیت امروز کشور مرهون و مدیون فرهنگ مقاومت و شهادت است

«طالبی» با اشاره به اینکه خانواده شهدا سهم بزرگی در انقلاب دارند، گفت: هر اقدامی که برای شهدا انجام دهیم نمی‌توانیم دین خود را نسبت به آن‌ها ادا کنیم و امنیت امروز ما نتیجه جهاد، تلاش، مقاومت و شهادت است.
کد خبر: ۶۳۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 29November 2023

امنیت امروز کشور مرهون فرهنگ مقاومت و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در اولین جلسه هماهنگی کارگروه اقشار کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها درایران اسلامی بلکه در دنیا صادر شده و ما نیز باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های نخست پیروزی انقلاب که استکبار و استبداد، به دنبال سرنگونی این نظام مقدس بودند بسیج و نیروهای انقلابی به دفاع از انقلاب در هشت سال دفاع مقدس پرداختند، بیان داشت: مردم با این نیت که به شهادت برسند از جنگ استقبال می‌کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خانواده شهدا سهم بزرگی در انقلاب دارند، تصریح کرد: هر اقدامی که برای شهدا انجام دهیم نمی‌توانیم دین خود را نسبت به آن‌ها ادا کنیم و امنیت امروز ما نتیجه جهاد، تلاش، مقاومت و شهادت است.

طالبی با اشاره به اینکه کمیته‌های کنگره دو هزار شهید استان با توجه به ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که گفتمان شهادت در ادارات و جامعه شکل گیرد، اضافه کرد: نتیجه نهایی از کنگره ملی این است که فرهنگ ایثار و شهادت از بالاترین تا پایین سطح اقشار مختلف جامعه، حتی مهد کودک‌ها ترویج و منتشر شود.

وی بر لزوم تشکیل کمیته‌ها در هر ماه به صورت منظم تأکید گرد و گفت: چارت کنگره، کارگروه‌ها و کمیته‌ها مشخص است و حوزه کاری وسیع است لذا باید شبکه‌سازی کنیم تا فشار کار تنها بر روی مسئولان کمیته‌ها نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار