رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

شهید فخری زاده برای کشور قدرت بازدارنده تولید کرد

حجت الاسلام والمسلمین «آقاجانپور» گفت: دانشمند شهید هسته‌ای و دفاعی، دکتر فخری زاده برای کشور تولید قدرت بازدارنده کرد و خواب را از چشم دشمنان ربود.
کد خبر: ۶۳۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ - 29November 2023

شهید فخری زاده برای کشور قدرت بازدارنده تولید کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام و المسلمین «سید ضیاء‌الدین آقاجان پور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: این شهید والامقام کار‌های بزرگ و فاخر و ارزشمندی را برای کشور انجام داد.

وی افزود: اقدامات شهید فخری زاده خواب را از چشمان دشمنان اسلام گرفته بود به طوری که دشمنان، او را دشمن شماره یک خود می‌دانستند؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تریبون سازمان ملل نام شهید را برد و گفت تا زمانی که زنده است خواب راحت نخواهیم داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره نظام سلطه گفت: نظام سلطه کشور‌هایی همچون آمریکا هستند که به خود حق می‌دهند که به ملت‌ها زور بگویند و خواسته‌های نامشروع خود را تحمیل کنند، زیرا به زعم خود، از علم و قدرت و فناوری و دانش هسته‌ای برخوردارند.

وی تاکید کرد: شهید فخری زاده برای کشور تولید قدرت بازدارنده کرد بگونه‌ای که ظالمان و مستکبران نتوانند زورگویی کنند؛ قدرتی که خواب را از چشم دشمنان اسلام ربود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ابراز کرد: ایران اسلامی امروز از نظر قدرت و اقتدار به جایی رسیده است که موجب شگفتی همگان شده و دشمنان ملت دیگر قادر نخواهند بود که ملت ما را تهدید کنند.

وی با اشاره به گرایش فراوان دانشجویان به رشته‌های علوم هسته ای، افزود: با اینکه به ظاهر حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده را از دست دادیم، اما حاج قاسم‌ها و فخری زاده‌ها ادامه دارند و ان شاءالله با قدرت و اقتدار، دشمن صهیونیستی را به پرتگاه سقوط و خاک مذلت و خواری خواهند کشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار