واکنش حماس به شهادت ۲ کودک فلسطینی/ مقاومت فلسطینیان ادامه دارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای شهادت دو کودک فلسطینی در جنین از سوی نظامیان صهیونیست را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۶۳۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ - 29November 2023

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تشدید حملات دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان در شهرها، اردوگاه‌ها و روستاهای کرانه باختری و ارتکاب جنایات وحشیانه علیه فلسطینیان، بازداشت‌ها و تخریب زیرساخت‌ها که آخرین نمونه آن حمله به جنین و محاصره بیمارستان‌های آن بود، در راستای ادامه جنایات وحشیانه این رژیم در حق ملت فلسطین صورت می‌گیرد اما این جنایات هرگز نمی‌تواند اراده پایداری و مقاومت ملت فلسطین در کرانه باختریِ تسلیم‌ناپذیر را در هم شکند.

حماس ضمن تمجید از پایداری قهرمانانه ساکنان اردوگاه جنین که دلاورانه در برابر دشمن صهیونیستی و جنایات آن ایستادند، عموم ملت فلسطین و جوانان و گردان‌های مقاومت در این منطقه را به تشدید رویارویی با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی در چارچوب نبرد طوفان الاقصی و در حمایت از قدس و مسجد الاقصی فراخواند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دو کودک فلسطینی در شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسیدند. نظامیان صهیونیست این دو کودک را با خونسردی کامل در جنین در حالی که هیچ خطری برای صهیونیست‌ها نداشتند، اعدام خیابانی کردند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار