سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران مطرح کرد؛

اعطای تسهیلات صنایع دستی به سربازان هنرمند مازندران

«ایزدی» گفت: سربازان هنرمند پس از پایان دوره آموزشی صنایع دستی تسهیلات دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ - 29November 2023

اعطای تسهیلات صنایع دستی به سربازان هنرمند مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین ایزدی» سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در کلاس آموزشی رشته‌های صنایع‌دستی که براساس تفاهمنامه منعقد بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران و سپاه کربلا که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به مقدس بودن جایگاه سپاه در جامعه، اظهار داشت: سپاه کربلا همیشه حامی و پشتیبان هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی است.

ایزدی یکی از موضوعات و پارامتر‌های اصلی صنایع‌دستی را آموزش عنوان کرد و افزود: سطح این آموزش‌ها در سطح عمومی برنامه‌ریزی شده است.

وی در بحث تفاهمنامه با سپاه کربلاء مازندران، ادامه داد: در بحث این تفاهمنامه با سپاه به صورت رایگان برای همه سربازان در رشته‌های منبت کاری، معرق و صنایع چوب آموزش داده می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: این آموزش برای خانواده‌های سربازان هم به صورت رایگان در محصولات چوبی، فلزی و رشته‌های صنایع‌دستی در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، خاطرنشان کرد: پایان این آموزش‌ها پرداخت تسهیلات، صدور کارت شناسایی و پروانه تولید و ایجاد مشاغل خانگی پایدار و زودبازده ختم می‌شود تا بتوانند ازاین هنر با کمترین هزینه به یک شغل پایدار مثبت برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار