رییس بسیج سازندگی اردبیل خبر داد؛

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ۱۴۷ روستا

«نوظهور» گفت: آبرسانی به ۱۴۷ روستا در منطقه مغان افتتاح و با همت و تلاش بسیج سازندگی ساکنان این مناطق از آب پایدار بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۶۳۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 30November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «عباس نوظهور» رییس بسیج سازندگی اردبیل عصر  روز گذشته (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری همایش شبانان و گله‌داران در اردبیل اظهار داشت: دومین همایش تکریم از شبانان و گله‌داران فردا با حضور مسئولان کشوری و استانی در بخش جعفرآباد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: رئیس سازمان امور عشایری و فرمانده قرارگاه سازندگی کشور در این مراسم حاضر شده تا با همراهی مسئولان ارشد استان بتوانیم این آئین را به شکل شایسته و مناسب برگزار کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: در جبهه تولید و رونق اقتصادی کشور نقش شبانان و گله‌داران به عنوان نیروهای مولد و تأثیرگذار بسیار مهم و حیاتی است و در این عرصه باید بر قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران بیفزاییم.

نوظهور افزود: در این همایش سعی خواهیم کرد تا در قالب برنامه‌های متنوع اهالی غیرتمند و مرزنشین مغان را بیش از گذشته با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

وی به طرح مطالبات و گله‌مندی آنها از کوتاهی برخی از مسئولان در حوزه خدمت‌رسانی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این مطالبات در حوزه تأمین آب شرب بهداشتی و تأمین نهادهای دامی به همراه تکمیل پایاب سد خداآفرین بسیار مهم و حیاتی است که انتظار می‌رود مسئولان کشوری گوش شنوا برای شنیدن این مطالبات را داشته باشند.

نوظهور در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما به صورت مصداقی تلاش می‌کنیم تا پیگیر مطالبات جامعه مولد عشایر باشیم تا آنها در این عرصه بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی بیان کرد: از ۲۳۴ طرح آبرسانی به روستاهای شمال استان، ۱۴۷ پروژه آبرسانی به روستاها همزمان با برگزاری این همایش به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل یادآور شد: ایستگاه پمپاژ مجتمع آبرسانی خروسلو با تحت پوشش بردن ۲۱ هزار و ۴۱۸ نفر به طول ۲۵۰ کیلومتر شبکه و هزینه‌کرد یک‌هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح شده تا با همکاری آب و فاضلاب استان بتوانیم به نیاز جامعه عشایری پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار