برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز مجلس با محوریت شهیدان آیت‌الله مدرس و آیت‌الله حسینی طباطبایی

مراسم گرامی‌داشت روز مجلس با محوریت شهید آیت‌الله مدرس و شهید آیت‌الله حسینی طباطبایی در شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ - 30November 2023

برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز مجلس با محوریت شهید آیت الله مدرس و شهید آیت الله حسینی طباطبایی در شهرستان زابلبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم گرامی‌داشت روز مجلس با محوریت شهید آیت‌الله مدرس و شهید آیت‌الله حسینی طباطبایی در شهرستان زابل برگزار شد.

در این مراسم «محمد ناظری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامی‌داشت شهدای مجلس علی الخصوص شهید آیت‌الله مدرس اظهار داشت: با تفکری که حضرت امام رضوان الله تعالی علیه در جامعه با پیروزی انقلاب ایجاد کرده بود ملت ما و مجلس ما با استفاده از همین اندیشه و همین تجربه و درس‌هایی که از تلفیق این نوع داشتند توانستند در برابر قدرت‌های جهانی بایستند.

وی گفت: با نامگذاری سالروز شهادت آیت الله مدرس به نام روز مجلس بیانگر این واقعیت است که آنچه در تاریخ می‌ماند دو خصوصیت مهم است یعنی شجاعت و آزادگی ،همان دو ویژگی که شهید مدرس و شهید حسینی طباطبایی برگرفته از جد بزرگوارشان حضرت اباعبدالله الحسین کسب کرده بودند.

ناظری ادامه داد: مملکت ما بنیانش و اصلش مجلس است مکانی که ملت در آن جمع است و افرادی که به عنوان نماینده مردم در آن حضور دارند و عظمت هر ملتی عظمت مجلس است و عظمت مجلس همان عظمت ملت است پس باید آگاه و هوشیار و آماده حضور در همه صحنه ها باشیم.

در پایان مراسم از خانواده شهید محمد تقی حسینی طباطبایی اولین نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی که در هفتم تیر بشهادت رسید تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها