مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا:

روستای «کردمیر» و منطقه چهاردانگه روستای هدف گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی ساری است

«سادات کرمی» گفت: روستای «کردمیر» و منطقه چهاردانگه جزو روستا‌های هدف گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی ساری هستند و سال‌ها برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی و... را برگزار کردند.
کد خبر: ۶۳۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ - 30November 2023

روستای «کردمیر» و منطقه چهاردانگه روستای هدف گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی ساری است«سید امیر ساداتی کرمی» مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در حاشیه مراسم جشن عبادت ویژه دختران مناطق دوردست و کم برخوردار بخش چهاردانگه ساری در روستای «کردمیر» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: مراسم جشن تکلیف نوگلان این روستا و حومه توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان ساری با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادنی برگزار شده است.

وی افزود: این روستا و منطقه جزو روستا‌های هدف گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی ساری هستند که سال‌ها برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی و... را برگزار کردند و برنامه امروز بخشی از اقدامات جهادی تربیتی این گروه است که سرگل برنامه‌های تربیتی به حساب می‌آید.

سادات کرمی ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف یکی از ارزش‌ها و شئونات دینی ماست که معتقدیم یک فرزند و نوجوان دختر و پسر وقتی به سن تکلیف رسید باید این روز برایش بزرگ داشته شود.

این مسئول ضمن تقدیر از ۳۴ خواهر بسیجی دانشجو و قرارگاه پیشرفت و آبادنی تصریح کرد: این کار می‌تواند تعمیم پیدا کند به روستا‌های اطراف ساری تا شاهد این برنامه در هر سال باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها