دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

حملات صهیونیست‌ها به شمال و جنوب غزه/ افزایش شهدای امروز غزه به ۲۶ نفر/ مسئولیت عدم تمدید آتش‌بس به عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که جنگنده‌های ارتش رژیم موقت صهیونیستی امروز (جمعه) حملات ددمنشانه به نوار غزه را از سر گرفتند.
کد خبر: ۶۳۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ - 01December 2023

حملات صهیونیست‌ها به شمال و جنوب نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که جنگنده‌های ارتش رژیم موقت صهیونیستی امروز (جمعه) حملات ددمنشانه به نوار غزه را از سر گرفتند.

آتش‌بس موقت در نوار غزه بعد از شش روز و تبادل تعدادی از اسرا بین صهیونیست‌ها و جنبش مقاومت حماس، با مخالفت و تعلل تل‌آویو در تمدید آن، به پایان رسید.

همزمان با آغاز حملات اشغالگران به مناطق مختلف در نوار غزه، رسانه‌های صهیونیستی نیز از به‌صدا درآمدن آژیر‌های خطر حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.

منابع خبری گزارش دادند که در حملات امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدای امروز به ۲۶ تن افزایش یافت.

مسئولان وزارت بهداشت نوار غزه با تاکید بر اینکه آتش‌بس به سیستم بهداشت و درمان کمکی نکرد و همچنان به کمک‌های بشردوستانه و سوخت نیاز داریم، اعلام کردند: به محض پایان یافتن آتش‌بس، رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت‌های جدیدی در نوار غزه می‌شود. 

خبرگزاری «شهاب» نیز نوشت که بیش از ۴ نفر در حملات اشغالگران به شهر «رفح» در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند یا زخمی شدند.

از سوی دیگر، دفتر نخست‌وزیری رژیم تروریست صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «با بازگشت به جنگ، ما متعهد به دستیابی به اهداف جنگ هستیم».

«اسامه حمدان» از رهبران ارشد حماس نیز گفت: مسئولیت عدم تمدید آتش‌بس در غزه به عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها