امام جمعه موقت بیرجند:

نمایندگان مجلس سیره شهید «مدرس» را سرلوحه کارخود قرار دهند

حجت‌الاسلام «نوفرستی» گفت: نمایندگان مردم در مجلس باید تمام دغدغه‌شان اسلام باشد و در مقابل طاغوت بایستند و سیره و روش شهید آیت‌الله «مدرس» را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۳۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 01December 2023

نمایندگان مجلس سیره و روش شهید «مدرس» را الگوی کار خود قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، اظهار داشت: خداوند انسان‌های بصیر را که از ظلم به آزادی رسیدند عاقبت بخیر می‌کند و کسانی که پشت به حقیقت کرده و تحت ولایت و حاکمیت خدا قرار نگیرند اسیر طاغوت می‌کند.

وی با بیان اینکه پیروی از راه حق وظیفه مؤمنان و انسان‌های با تقوا است، بیان داشت: انسان با تقوا در فتنه‌ها خود را حفظ می‌کند و راه حق را پیش می‌گیرد و حتی به جایگاهی می‌رسد که خود نیز معیار حق می‌شود و نظیر این افراد در تاریخ می‌توان به «سلمان و عمار» اشاره کرد.

امام جمعه موقت بیرجند امام با اشاره به ۱۰ آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله «مدرس» و روز مجلس شورای اسلامی، تبیین کرد: یکی از ویژگی‌های شهید «مدرس» این بود که هیچ عامل فریب‌دهی، ارعاب، تهدید و ترس در او اثری نداشت حتی زمانی که فضای سیاسی علیه او بود به تنهایی در میدان ایستاد.

حجت‌الاسلام نوفرستی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند؛ «مجلس باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های قدرتمندان جهان بایستد و مصالح ملت و کشور را مدنظر قرار دهد» لذا نمایندگان مردم در مجلس باید تمام دغدغه‌شان اسلام باشد و در مقابل طاغوت بایستند و سیره و روش شهید آیت‌الله «مدرس» را سرلوحه‌ فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، تصریح کرد: دشمن تمام هدفش نابودی اسلام است که باید در برابر دشمن، آگاه و بصیر باشیم بنابراین اقتدار نظام در گرو مشارکت حداکثری مردم است که تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند به سالروز همه‌پرسی و تصویب قانون اساسی در ۱۲ آذر سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و توضیح داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چارچوب نظام جمهوری اسلامی باید براساس قانون می‌شد و قانون اساسی به تعیبر رهبری همان تجسم انقلاب است.

حجت‌الاسلام نوفرستی با بیان اینکه قانون اساسی کشور ما یکی از قوانین ارزشمند و پیشرو در جهان است، تصریح کرد: امروز شاهد پیشرفت و عظمت نیروهای مسلح هستیم که با اقتدار از کیان نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف حراست می‌کنند.

وی با اشاره به عملیات «طوفان‌الاقصی» و وقایع پس از آن، گفت: این اقدام حماس و این پیروزی تأثیر بزرگی در منطقه و همچنین در بین اروپاییان داشت و یکی از معجزات این اقدام بیداری ملت‌ها در مقابل حکومت‌های ظالم به‌ویژه بیداری مردم در غرب بود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه آینده از آن جبهه مقاومت، فلسطین و اسلام است و شکست جریان کفر یعنی اروپا و آمریکای وحشی حتمی خواهد بود، گفت: وقتی جریان حق و مظلومیت مسلمانان در غزه رقم خورد، تمام جهان بیدار شد و این‌ها موجب پیروزی غزه و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار