امام جمعه موقت ساری:

دانشجوی در تراز انقلاب باید استقلال طلب و عدالت خواه باشد

حجت‌الاسلام «نصوری» گفت: دانشجوی در تراز انقلاب باید استقلال طلب، عدالت خواه و آرمان خواه بوده و فهم درستی از نظام و انقلاب داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 01December 2023

دانشجوی در تراز انقلاب باید استقلال طلب و عدالت خواه باشدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدرضا نصوری» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران با تاکید بر رعایت تقوای الهی از نامزد‌های انتخابات خواست تا پرهیز از اسراف و تخریب رقبا داشته باشند و اظهار داشت: باید آبروی انسان‌ها را رعایت کنیم.

وی به شاخصه‌های انتخاب یک فرد اصلح اشاره کرد و افزود: عدالت خواهی و مبارزه با فساد باید سرلوحه یک نماینده قرار گیرد و باید بصیر، هوشمند، با تدبیر و با برنامه باشند.

حجت‌الاسلام نصوری خستگی ناپذیر و داشتن روحیه جهادی را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده برشمرد و ادامه داد: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری به ویژه در مسائل بیت المال باید مد نظر قرار گیرد.

وی امانت داری، پاکدامنی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی را از دیگر شاخصه‌های یک نماینده خوب بیان و تصریح کرد: صداقت، روراستی و مدافع حق و مردمی بودن از دیگر ویژگی‌ها است، زیرا حضرت امام زمان (عج) نیرو‌هایی با تفکر جهانی می‌خواهد و باید نماینده نیروی ولایت باشد نه وابسته به کانون ثروت و قدرت.

امام جمعه موقت ساری استکبار ستیزی را از دیگر شاخص‌ها بیان کرد و گفت: نماینده باید مردمی و ساده زیست و مثل مردم باشد.

وی با بیان اینکه در جامعه مهدوی مسئولان حقوق نجومی نخواهند گرفت، تأکید کرد: ارتقای جامعیت دین، پایبندی به ارزش‌ها و ارزش‌های اسلامی و توجه به تحقق نظم نوین جهانی از دیگر شاخص‌ها است.

حجت‌الاسلام نصوری با گرامیداشت روز دانشچو اذعان داشت: دانشجوی در تراز انقلاب باید استقلال طلب، عدالت خواه و آرمان خواه باشند و فهم درستی از نظام و انقلاب داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری به دانشجویان توصیه کرد در کنار تحصیل به تهذیب نفس، انس با قرآن و اهل بیت توجه داشته باشند و پرهیز از روحیه یاس و ناامیدی، اندیشه ورزی، تولید علم و فکر را سرلوحه قرار دهند و خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید مسئله محور باشد و مشکلی از جامعه حل کند و برای رسیدن به قله پیشرفت تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار