رئیس صدا و سیما:

شهدا از محوری‌ترین اساس هویتی ایران اسلامی هستند

«پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما به مناسبت افتتاح یادمان و استودیوی تلویزیونی شهید گمنام دفاع مقدس صدای و سیمای مازندران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۳۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ - 01December 2023

شهدا از محوری‌ترین اساس هویتی ایران اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیین افتتاح یادمان و استودیوی تلویزیونی شهید گمنام دفاع مقدس صدای و سیمای مازندران امروز با حضور «محمد باقر ذوالقدر» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

«پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما به این مناسبت پیامی صادر کرد که در ادامه می‌آید.

«بسم رب الشهداء والصدیقین

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و نفس خانواده‌های معزز این عزیزان است. شهدا از محوری‌ترین اساس هویتی ایران اسلامی عزیزند و بی شک درخت تنومند جمهوری اسلامی به پشتوانه خون شهداست که استوار و مستحکم در دل تاریخ پیش می‌رود.

رسانه ملی به عنوان بزرگ‌ترین، فراگیرترین و تاثیرگذارترین رسانه عمومی کشور می‌کوشد تا پاسدار خون شهدا باشد. حفظ و نشر آثار و یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت یکی از اهداف سند تحول رسانه ملی است. به لطف الهی یکی از نشانه‌های یادمانی شهدای عزیز در صدا و سیمای مرکز مازندران افتتاح شد. استانی که همواره در تاریخ، پناهگاه سادات و خاندان پیامبر (ص) بوده است.

خاستگاه علمای بزرگ و رشیدمردان دلیر. استانی که با تقدیم ۱٠۴۵٠ شهید و سردار نامدار در دفاع مقدس بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشد و انبوه شهدای مدافع حرمش، گواه غیرتمندی جوانان آن در دفاع از نوامیس آل الله هستند. این یادمان طبق معماری غنی ایرانی و اسلامی و با زیبایی هر چه تمام‌تر ساخته شده که جای تشکر دارد. امیدوارم علاوه بر ساخت فیزیکی یادمان‌های شهیدان، سیر و سلوک و حالات معنوی آنان نیز سرلوحه اعمال مان قرار بگیرد و بتوانیم بیش از پیش برای شناخت شهیدان عزیزمان گام برداریم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار