روزنامه آمریکایی نتوانست عصبانیتش را از توافق با ایران پنهان کند؛

رییس جمهوری بعدی باید در سیاست‌های کاخ سفید در قبال ایران تجدید نظر کند!

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با انتقاد از مواضع قانونگذاران این کشور به ویژه دموکرات‌ها در قبول توافق با ایران نوشت: نمایندگان کنگره در برابر مواردی بیش از یک توافق هسته‌ای با ایران تسلیم شدند.
کد خبر: ۶۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ - 22December 2015

رییس جمهوری بعدی باید در سیاست‌های کاخ سفید در قبال ایران تجدید نظر کند!

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» در گزارشی با انتقاد صریح از توافق دولت فعلی آمریکا با ایران در زمینه هستهای نوشت: در حالیکه آزمایشهای موشکی ایران نقض قطعنامههای شورای امنیت سازمان ملل متحد است، دولت آمریکا تمایلی به اعمال محدودیت بر ایران ندارد و دولت اوباما واقعیات را نادیده گرفت. به طوریکه «مایکل ماکوفسکی» مدیر اندیشکده آمریکایی «جینسا» که از هواداران اسرائیل است در مطلبی با توصیه به قانونگذاران آمریکا نوشت: کنگره باید درخواست کند رفع تحریمهای ایران را تا پایبندی این کشور به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد در زمینه آزمایش موشکی و دیگر موارد مهم لغو شوند، اما در نقطه مقابل کاخ سفید و هوادارانش در کنگره اجازه چنین اقدامی را نمیدهند.

واشنگتن پست در جایی دیگر نوشت: دموکراتهای کنگره بهتر است که نگارش نامههای بی معنی با بیان جملاتی «نگرانی عمیق» را کنار گذارند. آنها یا فریب خورده بودند و یا میدانستند که کشور را حتی برای مواردی بیش از موضوع سلاح هستهای در در برابر ایران تسلیم کرده بودند.

واشنگتن پست با انتقاد از نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: «هیلاری کلینتون» باید تحت فشار قرار گیرد تا بگوید که او نیز فریب خورده یا اینکه بگوید متوجه درک مصیبتبار توافق با ایران بوده است. جمهوریخواهان نیز باید با دقت نامزدهای خود را انتخاب کنند و شخصی را برگزینند که بتواند پیروز شده و در «سیاستهای ایران» کاخ سفید تجدید نظر کند.

این روزنامه در خاتمه با نصیحت به رای دهندگان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رای دهندگان باید نمایندگانی که مسئول این افتضاح بودند را هنگام حضور مجدد آنها در عرصه انتخابات سالهای 2016، 2018 و یا 2020 به خاطر بسپارند.
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها