فرماندار اسدآباد:

مراسم تشییع شهید گمنام در اسدآباد باشکوه برگزار می‌شود

«شرکائی» با اشاره به در پیش بودن مراسم تشییع شهید گمنام در شهرستان اسدآباد، شهدا را مایه افتخار آزادی خواهان جهان خواند و گفت: پیکر مطهر این شهید والامقام بر دوش مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان اسدآباد در روز ۲۶ آذر ماه مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ - 02December 2023

مراسم تشییع شهید گمنام در اسدآباد باشکوه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسین‌علی‌ شرکائی» فرماندار اسدآباد در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان برگزار شد، گفت: تبیین تعهد، روحیات، اخلاق، ولایت پذیری و مکتب شهدا در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و عموم مردم جامعه ضروری است، زیرا این منش و اخلاق متعالی، کشور را از گزند دشمنان ایمن می‌سازد.

وی افزود: شهدای گرانقدر ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و اگر می‌خواهیم که در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شویم باید مسیر آنان را که دفاع از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم ولایت بوده را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

فرماندار اسدآباد با اشاره به در پیش بودن مراسم تشییع شهید گمنام در شهرستان، شهدا را مایه افتخار آزادی خواهان جهان خواند و گفت: به لطف خدا مردم ولایتمدار شهرستان در شهر و روستا استقبال پرشوری از شهید گمنام داشتند و همگی درخواست تشییع و قرار گرفتن شهید گمنام در این روستا‌ها را داشتند که این مسئله علاقه‌ی شدید و ارادت مردم را به شهدا نشان می‌دهد و این مراسمات در نهایت به مقابله با استکبار جهانی ختم می‌شود و باید از این مناسبت‌ها بیشترین و بالاترین بهره را برای جهاد تبیین و استکبار ستیزی در بین نوجوانان و جوانان جامعه داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه از مراسم این شهید والامقام مستندی تهیه و در فضا‌های مجازی اطلاع رسانی و باید مورد توجه ویژه قرارگیرد، خواستار تبیین مسیر و حرکت پرافتخار شهدا یعنی دفاع از انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم ولایت شد و عنوان کرد: اگر می‌خواهیم که در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم باید مسیر شهیدان را با استواری و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی ادامه دهیم.

شرکائی در ادامه تصریح کرد: شهدا از جان و هستی خود در دنیا گذشتند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند که با توجه به مراسم تشییع و خاکسپاری آنان در شهرستان بر همه ما لازم است که استقبال باشکوهی داشته باشیم.

وی بیان داشت: باید با یک برنامه خوب و جامع، شرایط حضور مردم و دانشگاهیان در مراسم خاکسپاری شهید گمنام فراهم شود و دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری کامل در برگزاری مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام هستند.

فرماندار اسدآباد در پایان متذکر شد: پیکر مطهر این شهید والامقام بر دوش مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان اسدآباد در روز ۲۶ آذر ماه مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جنب مسجد پارک ملت تشییع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها