پایگاه صهیونیستی:

«اسرائیل» عمداً شهروندان غزه را هدف حملات موشکی قرار می‌دهد

یک سایت صهیونیستی ضمن اعتراف رسمی به اینکه اسرائیل عمدا زیرساخت‌های غیرنظامی غزه را هدف قرار می‌دهد، به بیان مجموعه‌ای از اهداف این اقدام پرداخت.
کد خبر: ۶۳۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ - 02December 2023

«اسرائیل» عمداً شهروندان غزه را هدف حملات موشکی قرار می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک سایت عبری زبان صهیونیستی با انتشار نتایج یک تحقیق اثبات کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به عمد منازل غیرنظامی نوار غزه را هدف می‌دهد، در حالی که می‌داند صد‌ها انسان بی‌گناه در این منازل زندگی می‌کنند. این گزارش مجموعه‌ای از اهداف صهیونیستی را در این رابطه بیان می‌کند که از جمله آن‌ها ایجاد بازدارندگی ارتش اسرائیل در برابر نیرو‌های مقاومت است.

سایت صهیونیستی «سیخا میکومیت» ضمن انتشار این گزارش تاکید کرد که ارتش اسرائیل صد‌ها منزل غیرنظامی را در غزه خراب کرده و آن را روی سر ساکنان آن آوار کرده است، تا بتواند به مجموعه‌ای از اهداف خود از جمله مهاجرت اجباری شهروندان غزه یا هدف قرار دادن فعالان سیاسی جنبش حماس دست پیدا کند.

این تحقیقات که افشای آن ماهیت جنایت‌های جنگی اسرائیل در طول جنگ غزه را بیش از پیش فاش می‌کند، نشان می‌دهد که ارتش اسرائیل تنها در یک مورد، یک محله مسکونی را به صورت کامل مورد حمله موشکی قرار داد، چرا که تصور می‌کرد یکی از رهبران حماس در این محله مستقر است، این حملات باعث کشته و زخمی شدن صد‌ها فلسطینی شد.

بر اساس اعلام این روزنامه که از ۵ منبع نظامی شرکت کننده در دور سابق درگیری‌ها با نوار غزه گرفته شده، ارتش رژیم صهیونیستی بنابر اطلاعات سرویس‌های جاسوسی این رژیم، قبل از حمله حتی از تعداد نسبی غیرنظامیانی که در این مناطق حضور داشتند نیز اطلاع داشت که این موضوع در پرونده حملات هوایی ثبت شده است.

این منابع تکرار حملات ضد غیرنظامیان و شهروندان را در نتیجه استفاده اشغالگران صهیونیستی از سامانه‌ای موسوم به «هبسورا» می‌دانند که یک سیستم هوش مصنوعی است که می‌تواند اهداف مورد حمله را به صورت اتوماتیک تعریف کند که بیشترین تلفات انسانی را در حملات هوایی داشته باشد.

این پایگاه خبری که گزارش آن را خبرگزاری صفا به زبان عربی ترجمه کرده است، می‌افزاید که یک مسئول ارشد در سرویس جاسوسی اسرائیل به مجموعه‌ای از افسران صهیونیستی اعلام کرده است که هدف از این حملات، کشتار بیشترین تعداد از نیرو‌های حماس است و این موضوع جز با هدف قرار دادن غیرنظامیان اطراف امکان‌پذیر نیست، بنا بر اظهارات این مسئول صهیونیستی در اینجا دیگر میزان دقت موشک‌ها مطرح نیست، بلکه هدف اصلی آسیب زدن حداکثری است.

این منبع اطلاعاتی تصریح کرده است: هیچ چیز به اشتباه صورت نمی‌گیرد، ما در برخی اوقات اهداف غیر دقیق را مورد حمله قرار می‌دهیم، نه به این علت که نمی‌توانیم حمله دقیقی انجام دهیم؛ بلکه به این علت وقت کافی برای رسیدن به هدف مورد نظر به شکل دقیق‌تر در اختیار نداریم.

این سایت صهیونیستی می‌نویسد: این احساس وجود دارد که ارتش از میزان شکستی که در روز ۷ اکتبر با آن مواجه شده آگاه است و به دنبال ایجاد چهره‌ای است که بتواند وجهه خود را در برابر افکار عمومی صهیونیست‌ها احیا کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار