در آئین افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فناوری نداجا؛

سرلشکر موسوی: «نداجا» در حوزه بدون سرنشین‌ها اقدامات ارزشمندی انجام داده است

فرمانده کل ارتش گفت: در حوزه بدون سرنشین‌ها در نیروی دریایی ارتش کار‌های بسیار ارزشمندی انجام شده که تنها بخش کوچی از آن قابل نمایش است.
کد خبر: ۶۳۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ - 02December 2023

سرلشکر موسویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آئین افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش که صبح امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکرم برای همه نعمت‌هایی که به ما عطا فرمود به‌ویژه برخورداری از همرزمان پای کار و خلاق که امروز بسیاری از تجهیزاتی را که روزی برای ما آرزو بود با کار شبانه‌روزی تولید کرده‌اند.

سرلشکر موسوی افزود: دستیابی به بسیاری از تجهیزات و پیشرفت‌های مد نظر فرماندهی معظم کل قوا یک روز برای ما آرزو بود؛ اما امروز به برکت پیروی از ولایت فقیه و عمل به فرمایشات ایشان به دستاورد‌های چشمگیری رسیده‌ایم.

فرمانده کل ارتش گفت: وقتی به سیاست‌ها و راهبرد‌های دفاعی کشور نگاه می‌کنیم به نیاز‌هایی می‌رسیم؛ اما خوشبختانه در حوزه بدون سرنشین‌ها در نیروی دریایی کار‌های بسیار ارزشمندی انجام شده که تنها بخش کوچی از آن قابل نمایش است.

وی تصریح کرد: تجهیزاتی که روزی با هزینه‌های بسیار تأمین می‌شد، امروز با تلاش و مجاهدت دانشمندان و کارکنان جوان صنایع دفاع و نیروی دریایی در داخل کشور تولید می‌شود و ما را از بیگانگان، بی‌نیاز کرده است.

سرلشکر موسوی عنوان کرد: همه پیشرفت‌ها نشان می‌دهند که باید شاهد پیشرفت‌های چشمگیرتری از نیروی دریایی ارتش باشیم تا نیروی دریایی در شأن مردم ایران داشته باشیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار