مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

استفاده از گروه‌های مردمی در انجام کارها باید تقویت شود

حجت الاسلام « احمدی» گفت: یکی از اقدامات مهم سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به میدان آوری مردم و استفاده از حلقه‌های میانی و مردمی در انجام کارها و امور بوده است و استفاده از این گروه‌ها باید تقویت شود. 
کد خبر: ۶۳۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 02December 2023

استفاده از گروه‌های مردمی در انجام کارها باید تقویت شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: از زمان حضور در این سازمان همواره سعی کرده‌ایم محور وحدت و همدلی در استان کرمانشاه باشیم.

وی افزود: بودجه‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در گذشته بسیار محدود و اندک بود اما با حضور در شورای اداری و برنامه‌ریزی این بودجه را افزایش دادیم.

این مسئول تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به میدان آوری مردم و استفاده از حلقه‌های میانی و مردمی در انجام کارها و امور بوده و استفاده از این گروه‌ها باید تقویت شود. 

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پویش‌های مهرواره محله همدل، اوج و گوهرشاد رتبه‌های برتر کشور را کسب کرده است.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: نهضت پیشرفت بانوان و شورای اندیشه ورز استان کرمانشاه در کشور جزو گروه‌های برتر کشور هستند.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات این سازمان در سال‌های گذشته استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان دختر و پسر مورد توجه قرار گرفت و پویش دختران حاج قاسم با حمایت‌های سپاه پاسداران در استان برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: به طور کلی سعی کرده‌ایم از مشکلات گروه‌های مختلف مردم در عرصه اجتماعی گره گشایی کنیم و سازمان تبلیغات هیچگاه در فعالیت‌های انتخاباتی ورود نکرده است و تنها پذیرای مردم بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها