معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمرکزی:

همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند

نظری گفت: همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و نباید عنصر فرهنگی و کار ایجابی مغفول بماند، در عین حال پلیس نیز در موارد مورد نیاز پشتیبانی لازم را خواهد داشت.
کد خبر: ۶۳۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ - 02December 2023

همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمرکزی در جلسه مشترک ستاد عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی اظهارداشت: تکلیف بر این است که همه مدیران در بالاترین سطح در جلسات حضور پیدا کنند.

وی گفت: همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و نباید عنصر فرهنگی و کار ایجابی مغفول بماند، در عین حال پلیس نیز در موارد مورد نیاز پشتیبانی لازم را خواهد داشت. شهرداری‌ها در حوزه پارک‌ها مسئول هستند و باید الزامات فرهنگی را ایجاد کنند و میراث فرهنگی نیز موظف است تا بر مراکز گردشگری نظارت داشته باشد.

نظری عنوان کرد: رعایت عفاف و حجاب و ضوابط در قهوه خانه‌ها، کافه‌‌ها و رستوران‌ها الزامی است و متصدیان این مراکز باید نسبت به این مهم توجیه باشند. به زودی در راستای تولید و عرضه ملزومات عفاف و حجاب یک کار فرهنگی ریشه‌دار و قوی در استان مرکزی انجام‌خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار