در نشستی؛

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا: مدیران باید فریاد مطالبات مردم شوند

سرهنگ «شعبانی» گفت: مدیران و کارمندان بسیجی بایستی در ادارات فریاد مطالبات مردم شوند و آن‌ها را برآورده کنند.
کد خبر: ۶۳۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ - 03December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج و ایام فاطمیه با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا، مدیرعامل، مدیران و کارمندان شرکت مخابرات استان مازندران در نمازخانه اداره کل شرکت مخابرات استان برگزار شد فرمانده جدید پایگاه بسیج کارمندی شهید قندی شرکت مخابرات مازندران معرفی شد.

سرهنگ پاسدار «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در این مراسم اظهار داشت: مدیران و کارمندان بسیجی بایستی در ادارات فریاد مطالبات مردم شوند و آن‌ها را برآورده کنند.

سرهنگ شعبانی ادامه داد: شعار دولت کنونی به شعار‌های انقلاب و تفکر بسیجی و مردمی بسیار نزدیک است و به همین جهت هم انتظارات مضاعف شده و در جهت کمک به تحقق این شعار‌ها همه با هم بسیج شویم.

وی در خصوص انتخابات اسفند بیان کرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار رکن موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی است که بعد مشارکت حداکثری با تلاش و خدمت شبانه روزی مسئولین محقق خواهد شد.

در پایان مراسم با حکم سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، «علی نوروزی» به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج کارمندی شهید قندی شرکت مخابرات استان معرفی شد.

فرمانده پایگاه بسیج کارمندی شهید «قندی» شرکت مخابرات مازندران معرفی شد+ نصاویر

فرمانده پایگاه بسیج کارمندی شهید «قندی» شرکت مخابرات مازندران معرفی شد+ نصاویر

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار