در جمع نویسندگانی از حوزه‌های علمیه خواهر استان فارس مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان فارس با ۲۵۰۰ مدخل درحال انجام است

سردار «کوشکی جهرمی» گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس یک کار بسیار ارزشمند و دشواری است که استان فارس با بیش از ۲۵۰۰ مدخل دانشنامه آن در حال تدوین می‌باشد.
کد خبر: ۶۳۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ - 03December 2023

تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان فارس با 2500مدخل درحال انجام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز (یکشنبه) در جمع نویسندگانی از حوزه‌های علمیه خواهر استان فارس با بیان اینکه تدوین دانشنامه دفاع مقدس یک کار ارزشمند ولی سخت است اظهارداشت: استان فارس دارای بیش از دو هزار و ۵۰۰ مدخل است که کار تدوین مقاله‌های آن در حال انجام است که این فعالیت ارزشمند علمی باید با همکاری نویسندگان صورت بگیرد.

وی گفت: دانشنامه دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف و با شرایط و ضوابط تعریف شده تدوین خواهد شد و هدف آن هم جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و اشاعه فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به نسل های آینده است. دانشنامه یک کار عالمانه و محققانه است که نیاز به حوصله و زیبانویسی دارد که در این حوزه باید حقیقت را روش و بیان و تدوین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: شما با تدوین مقاله‌های شهدا و دیگر حوزه‌های دانشنامه می‌توانید یکی از ماندگارترین تبیین‌ها را انجام دهید که برای آیندگان ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار