در نشست با فرمانده سپاه ساری عنوان شد؛

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران: قضیه فلسطین کلید رمزآلود ظهور است

حجت الاسلام «زارعی» گفت: در قضیه فلسطین تمام افراد با هر طیفی در کل جهان، به حمایت از مردم غزه در آمدند که همان قضیه‌ی رمز آلود ظهور است.
کد خبر: ۶۳۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ - 03December 2023

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران: قضیه فلسطین قضیه رمزآلود ظهور استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران امروز به مناسبت هفته‌ بسیج با حضور در جمع کارکنان سپاه شهرستان ساری و قرارگاه غدیر شمال کشور اظهار داشت: از اینکه در قضیه فلسطین تمام افراد با هر طیفی در کل جهان، به حمایت از مردم غزه در آمدند همان قضیه‌ی رمز آلود ظهور است که مطمئنا با توکل به خدا با شکست اسرائیل و حامیانش و پیروزی ملت مظلوم و مقتدر فلسطین به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: هر فعل و یا ترک فعلی که از ما صورت می‌پذیرد، شاید در این دنیا از چشمان ارگان‌ها‌ی نظارتی به دور باشد، ولی در نزد پروردگار کلیه‌ اعمال ما ثبت و باید پاسخگو باشیم؛ پس چه بهتر که با خود نظارتی و قبل از اینکه عملی را انجام دهیم آن عمل را محاسبه کنیم و کاری نکنیم که خدمت شهدای عزیزمان در قیامت شرمنده شویم.

حجت الاسلام زارعی در ادامه در خصوص اتهام‌های خیانت در امانت، سرپیجی از دستور مافوق، غیبت در زمان فرار، سو استفاده از موقعیت شغلی، قانون منع دخالت نیرو‌های نظامی در مناقشات سیاسی، مطالبی را اذعان و در مجازات‌های پیش بینی شده در قانون نیز به صورت مشروح، مطالبی را به صورت مشروح بیان کرد.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری نیز ضمن مهم ارزیابی کردن حضور قضات در یگان‌ها به منظور آموزش مسائل حقوقی گفت: در کل سازمان قضایی با رای‌های به جا و دقیق، در پیشگیری از وقوع جرائم در نیرو‌های مسلح نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

فرمانده سپاه شهرستان ساری گفت: نقش سازمان قضایی در پیشگیری از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار