مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

نورانیت امروز جهان اسلام به واسطه خون شهیدان است

«احمدی‌نیا» با اشاره به رشد اسلام خواهی در جهان گفت: نورانیت امروز جهان اسلام به واسطه خون شهیدان است.
کد خبر: ۶۳۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 03December 2023

نورانیت امروز جهان اسلام به واسطه خون شهیدان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «مسعود احمدی‌نیا» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در پنجمین نشست دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار اظهار داشت: در دهه اول انقلاب همه ملت ایران در کنار امام به عنوان سرباز با بصیرت و معرفت پیش آمدند و وفاداری خود را ثابت کردند.

مدیرکل بنیاد در خصوص وظایف کانون و تبیین فعالیت ها و توانمندی های کانونهای ایثار در دانشگاه ها عنوان کرد: این کانون به منزله خانواده‌ای است که باید در این خانواده جهاد تبیین رکن اصلی داشته باشد.
وی رزمندگان و شهدای گرانقدر انقلاب را تحصیل کرده مکتب امام معرفی کرد و اظهار داشت: فضیلت اعضای مکتب امام شجاعت، تقوا و دیانت آنها بود. باید سیره و منش شهدا در این کانونها مشاهده شود زیرا نورانیت حاکم بر دنیا اسلام حاصل نورانیت خون پاک شهدا و نگاه امام به اهل بیت است.

این مقام مسئول افزود: فرهنگ مقاومت و پایداری در جهان به واسطه رزمندگان نظام اسلامی نهادینه شده است و بهترین سرمایه ما فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی، جهاد و مقابله با کفر و ظلم است.

احمدی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: شما سفیران جمهوری اسلامی ایران و سرمایه های آینده این نظام هستید. جهاد کنونی در سنگر علم است؛ شما فرماندهان مکتب امام و ولایت هستید، در عرصه علم و دانش مقاومت و پایداری کنید. امید است با محوریتی که مسئولان حوزه شاهد و ایثارگر در سطح کلان دارند، در حوزه جهاد تبین اقدامات شایسته‌تری انجام دهیم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار