رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد؛

شهادت ۱۳ نفر در راه مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۱/ اردوگاه نگهداری معتادان متجاهر توسط سپاه و بسیج راه‌اندازی شده است

مومنی گفت: طی یک سال گذشته، در راه مبارزه با مواد مخدر ۱۳ نفر در کشور به شهادت رسیدند که باید قدردان خون این شهدا و راه آن‌ها باشیم.
کد خبر: ۶۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ - 03December 2023

شهادت ۱۳ نفر در راه مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۱/ اردوگاه نگهداری معتادان متجاهر توسط سپاه و بسیج راه‌اندازی شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «اسکندر مؤمنی» دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر ظهر امروز (یکشنبه) در آئین تکریم و معارفه دبیران سابق و جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در مشهد اظهار داشت: سیاست و راهبرد این ستاد بر اساس تدبیر رئیس‌جمهور موضوع پیشگیری از تمایل به سمت مواد مخدر است و مفهوم مقابله هم به صورت جدی در دستور کار است.

مومنی گفت: مقابله، درمان، پیشگیری و توانمندسازی را باید همگام با هم به پیش ببریم.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در حوزه پیشگیری طرح یاریگران زندگی تصویب و ابلاغ شده است، افزود: ۱۲ اردوگاه نگهداری معتادان متجاهر توسط سپاه و بسیج در کشور راه اندازی شده است که جای تشکر دارد.

وی افزود: طی یک سال گذشته، در راه مبارزه با مواد مخدر ۱۳ نفر در کشور به شهادت رسیدند که باید قدردان خون این شهدا و راه آن‌ها باشیم.

مومنی بیان کرد: همه اقدامات ما باید به نوعی باشد که منتج به تحولات رو به جلو و کیفی و هدفمند شود.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر پیشگیری مقدم بر درمان است افزود: جمع آوری معتادان متجاهر به نوعی پیشگیری از شیوع این بلای خانمان‌سوز است بنابراین جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر با هدف مصونیت اجتماع فوق‌العاده مهم است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار