نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

استان مرکزی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف انقلابی و فرهنگی بسیار موفق عمل کرده است

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: استان مرکزی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف انقلابی و فرهنگی بسیار موفق عمل کرده و مردم استان حضور پرشوری در این مناسبت‌ها دارند.
کد خبر: ۶۳۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ - 03December 2023

استان مرکزی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف انقلابی و فرهنگی بسیار موفق عمل کردهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک،  آیت‌الله دری نجف‌آبادی روز یکشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در اراک اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کانون موثر در اشاعه مولفه‌های فرهنگی در جامعه است و باید با برنامه‌ریزی کارشناسی، هجمه‌های فرهنگی دشمنان که پایه‌های نظام و اعتقادات جوانان را نشانه رفته است در نطفه خفه کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید ضمن حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در راستای آگاه‌سازی آحاد جامعه به‌خصوص جوانان و نوجوانان از دستاورد‌های نظام گام‌های اساسی بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن و پویایی مناسبت‌های انقلاب اسلامی، تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) است که باید مورد توجه همه نهاد‌ها به‌خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار بگیرد.

وی افزود: استان مرکزی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف انقلابی و فرهنگی بسیار موفق عمل کرده و مردم استان حضور پرشوری این مناسبت‌ها دارند.

وی بیان داشت: از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه چند راهپیمایی با عظمت و بیشتر با سازمان‌دهی‌های مردمی در استان برگزار شد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار