از سالروز تصویب قانون اساسی تا جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

برنامه «بحث روز» یکشنبه ۱۲ آذر، در دو بخش ویژه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در بخش دیگر از سرگیری جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه علیه کودکان و زنان با چراغ سبز آمریکا را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۶۳۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ - 03December 2023

از سالروز تصویب قانون اساسی تا جنایات هولناک رژیم صهیونسیتی در غزهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به گزارش شبکه رادیویی ایران، فاطمه ربانی تهیه‌کننده برنامه «بحث روز» اظهار داشت: ۱۲ آذر ماه به‌ عنوان روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ایران ثبت شده است. در سال ۱۳۵۸ نخستین قانون اساسی نظام بر پایه پیوند دین و سیاست در جمهوری اسلامی به تصویب ملت ایران رسید.

وی ادامه داد: در تاریخ انقلاب‌های جهان هیچ انقلابی را نمی‌توان یافت که به فاصله کمتر از دو ماه از پیروزی انقلاب و سقوط رژیم سابق، شکل نظام سیاسی جدید با همه‌پرسی ملت آن هم با رأی قاطع ۲/ ۹۸ درصدی رسمیت یابد.

ربانی افزود: از سوی دیگر در جریان از سرگیری جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه علیه کودکان و زنان پس از آتش بس آن هم با بمب‌های اهدایی سنگر شکن آمریکا به رژیم صهیونیستی سبب شد در برنامه «بحث روز» میزبان دکتر سید مرتضی موسوی نژاد عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر مهدی خطیب دماوندی پژوهشگر شورای نگهبان و حسن عظیم زاده خبرنگار صدا و سیما مستقر در لبنان شویم و به بررسی موضوعات مطرح شده بپردازیم.

گفتنی است «بحث روز» به تهیه‌کنندگی فاطمه ربانی و اجرای محمد رضا قربانی یکشنبه ۱۲ آذر ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

منبع: رادیو ایران

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار