همزمان با یکصد و دومین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی؛

عصر شعر «سرسبز تر از جنگل» در کتابخانه عمومی میرزاکوچک برگزار می‌شود

عصر شعر «سرسبز تر از جنگل» با حضور علاقمندان به تاریخ گیلان در کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت واقع در میدان رازی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ - 03December 2023

عصر شعر «سرسبز تر از جنگل» در کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، به همت محفل ادبی دکتر معین اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، عصر شعر «سرسبز تر از جنگل» همزمان با یکصدو دومین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی روز دوشنبه (13 آذر) با سخنرانی دکتر مجید رحمانی، راوی، پژوهشگر و محقق گیلانی در کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی برگزار می‌شود.

در این محفل فرهنگی که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید میرزاکوچک خان جنگلی و بررسی اهداف نهضت جنگل و با شعرخوانی جمعی از شعرای مطرح گیلان برگزار می‌شود، ضمن نمایش اسناد و تجهیزات تاریخی نهضت جنگل، از برگزیدگان نخستین دوره جشنواره شعر و شور کتاب نیز تجلیل خواهد شد.

گفتنی است عصر شعر «سرسبز تر از جنگل» ساعت 16 روز دوشنبه (13 آذر) و با حضور علاقمندان به تاریخ گیلان در کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت، واقع در میدان رازی، بلوار زنده یاد شیون فومنی، جنب معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار