مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خبر داد؛

برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار در شیراز

«بیانی»، از برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار در شیراز خبر داد و گفت: همه شاعران در رده‌های سنی مختلف می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ دی در پیام رسان ایتا و بله ارسال کنند.
کد خبر: ۶۳۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ - 03December 2023

برگزاری هشتمین کنگره بین المللی شعر ایثار در شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «ابراهیم بیانی»، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، امروز در مراسم رونمایی از پوستر هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار در شیراز در خصوص موضوعات این کنگره اظهار داشت: این کنگره با موضوع‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان، شهدای مظلوم غزه و جبهه مقاومت، شهدای امنیت، جهاد علمی و جهاد تبیین، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، شهدای غریب، شهدای اسارت، شهدای غواص، فرهنگ شهادت و ایثار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رسالت امروز و افق آینده، مادران، همسران و فرزندان معظم شهدا و جانبازان، بانوان عاشورایی، و شهدای شاهچراغ در قالب‌های شعری کلاسیک، نو و نیمایی، سرود، ترانه و تصنیف، شعر کودک و نوجوان و منظومه از دیگر موضوعات این کنگره است.

به گفته وی شاعران می‌توانند در هر بخش حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه کنگره ارسال کنند تا با نظر هیات داوران از هر بخش یک شعر انتخاب شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس مهلت ارسال آثار را از امروز تا پانزدهم دی ۱۴۰۲ برشمرد و گفت: مراسم اختتامیه در بهمن ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار