حضور حداکثری اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات کشور خبر داد؛

پیش‌بینی ۷ هزار صندوق اخذ رأی در کشور/ انتخابات پرشور تضمین‌کننده امنیت و پیشرفت کشور است

«شاهچراغی» با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در روز انتخابات ۸۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در شعب اخذ رأی و بیش از ۷ هزار صندوق اخذ رأی به اجرای انتخابات خواهند پرداخت.
کد خبر: ۶۳۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ - 03December 2023

پیش‌بینی ۷ هزار صندوق اخذ رأی در کشور/ انتخابات پرشور تضمین‌کننده امنیت و پیشرفت کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدتقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور امروز (یکشنبه) در نشست ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیازمند مسئولیت‌پذیری و فعالیت آحاد جامعه به‌ویژه گروه‌های مرجع اجتماعی همچون اساتید دانشگاه، معلمان، خانواده‌های معظم شهدا، معتمدین محلی و نخبگان است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: در روز انتخابات ۸۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در شعب اخذ رأی و بیش از ۷ هزار صندوق اخذ رأی به اجرای انتخابات خواهند پرداخت.

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی در روز برگزاری انتخابات پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب مأیوس شدن دشمنان قسم خورده ملت ایران خواهد شد.

شاهچراغی انتخابات پرشور را تضمین‌کننده امنیت و پیشرفت کشور دانست و تبیین کرد: مردم اثر قطعی را در دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند و خراسان جنوبی نیز در دفاع از انقلاب اسلامی علی‌رغم همه مشکلات سرآمد است.

وی با اشاره به اینکه نیازمندی‌های مالی در روند انتخابات احصا شده و در حال رفع مسائل هستیم، خاطرنشان کرد: همچنین ما اصرار بر پوشش کامل اینترنت در همه شعب اخذ رأی داریم که برای رسیدن به این هدف، اقدامات لازم در دستور کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها