حضور حداکثری اقتدار ملی/ استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

مشارکت در انتخابات معطوف به ۳ ضلع «حاکمیت، نخبگان سیاسی و مردم»

«قناعت» با بیان اینکه در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حین انجام کار و تقویت زیرساخت‌های انتخابات نیاز به توجه و حمایت بیشتر وزارت کشور داریم، گفت: راهبرد مشارکت و رقابت انتخاباتی شامل سه ضلع حاکمیت، نخبگان سیاسی و مردم است .
کد خبر: ۶۳۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ - 03December 2023

مشارکت در انتخابات معطوف به ۳ ضلع «حاکمیت، نخبگان سیاسی و  مردم»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در نشست ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی با حضور «سید محمدتقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: درصد مشارکت مردم استان خراسان جنوبی بالاست و برای این مشارکت بیشتر باید اشراف بر کار، حل مشکلات، مدیریت در صحنه، افتتاح پروژه‌ها، تعامل با مردم بیشتر مدنظر باشد.

وی  با اشاره به راهبرد‌های «سلامت»، «امنیت»، «مشارکت» و «رقابت» مورد تأکید رهبر معظم انقلاب برای انتخابات، بیان داشت: راهبرد مشارکت و رقابت انتخاباتی شامل سه ضلع  حاکمیت، نخبگان سیاسی و  مردم است اما بحث سلامت و امنیت تنها در حیطه حاکمیت و دولت باید تأمین شود.

استاندار خراسان جنوبی تبیین کرد: اشراف کامل امنیتی در استان خراسان جنوبی وجود دارد و از آنجایی که بیشترین مرز مشترک را با کشور افغانستان داریم اما از امنیت پایدار برخوردار و مشکل و دغدغه‌ای هم در این زمینه نداریم.

قناعت با بیان اینکه در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حین انجام کار و تقویت زیرساخت‌های انتخابات نیاز به توجه و حمایت بیشتر وزارت کشور داریم، افزود: حمایت وزارت کشور به تقویت زیرساخت‌ها در این استان کمک خواهد کرد.

و با ابراز امیدواری از مرتفع شدن نواقص اندک موجود در بخش‌های مختلف تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: براساس قانون علیه یا به نفع کسی نباید کار شود که تاکنون در این مورد گزارشی در استان نداشتیم، این موضوع مهم و کلیدی باید توسط مسئولان رعایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار