حضور حداکثری اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات کشور:

سامانه شفافیت مالی در راستای عدالت انتخاباتی رونمایی شد

«شاهچراغی» از رونمایی سامانه شفافیت مالی در راستای عدالت انتخاباتی خبر داد و گفت: همه داوطلبان باید یک شماره حساب داشته باشند که اعلام شده و مطابق با قانون انتخابات هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها در این سامانه توسط ناظرین و مجریان رصد می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ - 03December 2023

رونمایی سامانه شفافیت مالی در راستای عدالت انتخاباتی/ زیرساخت‌های ارتباطی مرتفع می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدتقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور امروز (یکشنبه) در حاشیه ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری و حفظ سلامت و امنیت، دستگاه‌های گوناگونی در حال فعالیت هستند.

شاهچراغی با اشاره به برنامه‌ریزی و انجام اقدامات خوب مجموعه‌های مختلف دولت به ویژه وزارت ارتباطات و صداوسیما بری انتخابات مجلس، بیان داشت: برای تحقق راهبرد سلامت انتخابات در این مقطع از انتخابات عدالت انتخاباتی و سلامت مدنظر ناظران و مجریان انتخاباتی است.

رئیس ستاد انتخابات کشور تبیین کرد: شریط برای نقش‌آفرینی مردم فراهم و تمام گروه‌های مردمی، احزاب، اقشار مختلف و نخبگان باید برای تحقق مشارکت حداکثری مورد تأکید رهبری تلاش کنند و این حضور می‌تواند به رشد، توسعه و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کند.

وی از رونمایی سامانه شفافیت مالی در راستای عدالت انتخاباتی خبر داد و گفت: همه داوطلبان باید یک شماره حساب داشته باشند که اعلام شده و مطابق با قانون انتخابات هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها در این سامانه توسط ناظرین و مجریان رصد می‌شود. 

شاهچراغی اضافه کرد: برای انتخابات الکترونیکی برابر قانون در تمام حوزه‌های انتخابی بالاتر از دو کرسی نمایندگی توافق و جدولی تقدیم شورای نگهبان شده و ظرف 15 روز آینده نتیجه نهایی به استان‌ها اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور از احصای مشکلات تأمین اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی مناطق خبر داد و تأکید کرد: تأمین فیبر نوری مورد نیاز شعب انتخاباتی و مراکز اخذ رأی شروع شده و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه بهمن همه شرایط را برای برگزاری یک انتخابات خوب فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم وظیفه مدیران است و اقدامات و پروژه‌های عمرانی خوبی در استان خراسان جنوبی در حال اجرا است که این اعتماد و ایمان مردم، وظیفه مسئولان را در خدمت رسانه به همه مردم گرانقدر این استان سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها