فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

سپاه حامی الگوهای ورزشی است

سردار «مسلمی» گفت: سپاه حامی این چنین الگوهای ورزشی است که می‌تواند بهترین الگو برای نسل جان باشد و این پهلوانان شایسته تکریم هستند.
کد خبر: ۶۳۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ - 03December 2023

سپاه حامی الگوهای ورزشی استسردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه دیدار با «علیرضا یوسفی» قهرمان سنگین وزن وزنه برداری جوانان جهان در قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: خدا را شاکریم چنین جوانانی در میهن عزیز داریم که با همه محدودیت‌ها و مشکلات با همه مجاهدت و ظرفیتی که در مجموعه بوده توانسته خودش را به جایی برساند که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به اهزاز درآورد و این برای ما خیلی ارزشمند است.

وی افزود: وظیفه داشتیم امروز خدمت این پهلوان عزیز برسیم و قدردانی داشته باشیم بواسطه شخصیت بسیجی و هیئتی این جوان عزیز که می‌تواند بهترین الگو برای نسل جوان باشد.

سردار مسلمی حضور در بیت این پهلوان را باعث خوشحالی و نوعی کمک معنوی سپاه دانست و تصریح کرد: سپاه حامی این چنین الگو‌های ورزشی است که می‌تواند بهترین الگو برای نسل جان باشد و این پهلوانان شایسته تکریم هستند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه از خانواده این پهلوان عزیز که زحمات زیادی برای این پهلوان کشیدند قدردانی می‌کنیم، بیان کرد: همچنین از این پهلوان که با توجه به ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد قدردان خانواده خود است، قدردانی می‌کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک مدال‌های رنگارنگ بیشتر و موفقیت در المپیک را از این جوان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار