قهرمان وزنه برداری جوانان جهان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«ایران قوی ورزشکار قوی» با حمایت از ورزشکاران محقق خواهد شد

«یوسفی» با اشاره به اینکه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «ایران قوی ورزشکار قوی» را استوری کردم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دستوری دادند به مسئولان ورزش که از ورزشکاران حمایت کنند تا به حق خودشان برسند و با حمایتشان افتخارآفرینی کنند.
کد خبر: ۶۳۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ - 03December 2023

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «ایران قوی مرزشکار قوی» را استوری کردم«علیرضا یوسفی» قهرمان سنگین وزن وزنه برداری جوانان جهان امروز در حاشیه دیدار سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با بیان اینکه خیلی خوشحال هستم که مثل دفعات قبل توانسم برای کشور افتخارآفرینی کنم، اظهار داشت: امروز حضور سردار باعث دلگرمی شد و ان شاءالله بتوانیم در ادامه راه مدالهای حوزه بزرگسالان را نیز کسب کنیم.

وی با بیان اینکه خدا را شکر که در مسابقات جهانی هم توانستم مدال طلا را برای بار دوم کسب کنم، افزود: در تاریخ وزنه برداری کشور سه نفر موفق شدند مدال طلای جهانی را کسب کنند که من نفر سوم بودم.

یوسفی ادامه داد: طبق برنامه ریزی که با مربی داشتیم هشت روز دیگر به تیم ملی ملحق می‌شوم تا ان شالله بعد از المپیک در میادین جهانی بزرگسالان بتوانم مدال خوبی کسب کنم.

این قهرمان جهانی با اشاره به اینکه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «ایران قوی ورزشکار قوی» را استوری کردم، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دستوری دادند به مسئولان ورزش که از ورزشکاران حمایت کنند تا به حق خودشان برسند و با حمایتشان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها