در یادواره شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان: شهادت یک مرگ تاجرانه و معامله ازلی و ابدی است

«مطهری» گفت: شهادت یک مرگ تاجرانه و معامله ازلی و ابدی است که در این راه بزرگ خدای تعالی مشتری شده و جان‌ها را در قبال فوز عظیم خریداری می‌کند
کد خبر: ۶۳۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ - 04December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار پاسدار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در یادواره شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور دانشجویان برگزار شد اظهار داشت: شهادت یک مرگ تاجرانه و معامله ازلی و ابدی است که در این راه بزرگ خدای تعالی مشتری شده و جان‌ها را در قبال فوز عظیم خریداری می‌کند  و شهدا موفق‌ترین تجار عالم هستند که حیات دنیوی را با ثروت عظیم ابدی عوض کردند.

وی گفت: عزت و افتخار کنونی نظام مقدس اسلامی مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز هستیم و  شهدا جان و عمرشان را به بهترین قیمت با خدا معامله کردند.

مطهری ادامه داد: استکبارستیزی و ولایتمداری از ویژگی های بارز شهیدان است و باید در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی با الگوگیری از این ویژگی ها در حفظ ارزش های اسلامی کوشا باشیم.

این مسئول با بیان اینکه دانشجو موذن جامعه است که اگر در خواب بماند نماز امّت قضا خواهد شد افزود: دانشجو باید نسبت به مسائلی که در جامعه رخ می‌دهد، آگاه باشد. باید از آرمان‌ها و ارزش‏‌های مذهبی و فرهنگی خود دفاع کند و آن‌ها را گسترش دهد و خواب و بیداری او باعث خواب و بیداری جامعه در شرایط زمانی مختلف می شود.

وی ادامه داد: ۱۶ آذر سالروز ایثار و از خود گذشتگی دانشجویان آزاده‌ای است که در مقابله با استبداد سر فرود نیاورده و نقطه عطفی را در استقلال ملت ایران رقم زدند، امروز هم دانشجویان متعهد، آگاه، بیدار و آراسته به تقوای الهی به عنوان پرچمداران علم و آگاهی می توانند جهت تعالی ایران اسلامی، این مرز و بوم را به اوج اقتدار و فتح قله‌های افتخار برسانند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان یادآور شد: امروز درگیر جنگ شناختی دشمن هستیم و دشمن با تمام ظرفیت در بحث ضربه به اعتقادات باورهای دینی وارد شده است.

مطهری ادامه داد: وقتی دشمن نمی‌تواند با تجهیزات و جنگ‌افزارهای نظامی، انقلاب اسلامی را از پای در بیاورد و به جنگ رسانه‌ای و عملیات‌روانی روی‌ می‌آورد که همین موضوع نشان دهنده ضعف و حقارت دشمنان قسم خورده انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است متذکر شد: در این جنگ، دشمن با دروغ و شبهه در فضای رسانه‌ای به‌دنبال مدیریت ادراک عمومی جامعه است، لذا راهکار مقابله در برابر این جنگ، جهاد تبیین است، جهاد تبیین سلاح ما در مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار