مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

تاریخ سفسطه «زن، زندگی، آزادی» به انقضا رسیده است

سردار مرادحاجتی گفت: تاریخ سفسطه «زن، زندگی، آزادی» به انقضا رسیده و دختران ما بزودی سبک زندگی اسلامی و ایرانی شان را به دنیا مخابره می‌کنند چون به ماهیت پلید و پشت پرده این شعار دروغین و عوامل‌اش پی برده‌اند.
کد خبر: ۶۳۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ - 04December 2023

تاریخ سفسطه «زن، زندگی، آزادی» به انقضا رسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در جمع کاروان دانش آموزی دختران استان قزوین که در معراج شهدای اهواز با شهدا بیعتی دوباره داشتند، اظهار داشت: تمرکز ما بر اجرای فرمان جهاد تبیین باید بر اساس تفکر و خواسته نسل نوجوان و جوان باشد.

وی افزود: دشمن نسل گذشته ما را در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس محک زده بود و خوب می‌دانست که حریف این نسل حماسه ساز نمی‌شود به همین دلیل به سمت نسل جوان ما یورش برد غافل از این که بصیرت این نسل کمتر از گذشتگان نیست.

سردار مرادحاجتی گفت: جنگ غزه نشان داد که حق همیشه پیروز است حتی اگر عده‌ای یا گروه کوچکی به نام حماس در مقابل یکی از مجهزترین و مدعی‌ترین ارتش‌های جهان بایستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: تاریخ سفسطه «زن، زندگی، آزادی» به انقضا رسیده و دختران ما بزودی سبک زندگی اسلامی و ایرانی شان را به دنیا مخابره می‌کنند چون به ماهیت پلید و پشت پرده این شعار دروغین و عوامل‌اش پی برده‌اند.

وی افزود: حضور در راهیان نور و در جوار شهدا بودن بهترین رسانه و ابزار برای مقابله با هجمه‌های دشمنانی است که سعی دارند فرزندان ما را از این ارزش‌ها دور کنند و شما باید قدر لحظه، لحظه این زیارت‌ها و گریه‌ها و بازدیدها را بدانید و آن را برای دوستان خود تبلیغ کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار