مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

دانشگاه فرهنگیان باید منبع تولید محتوا و نشر فرمان جهادتبیین باشد

سردار مرادحاجتی گفت: انسان سازی و پرورش روح و اندیشه از مهمترین مسائلی است که شاید از آن غفلت کردیم لذا دانشگاه فرهنگیان باید منبع تولید محتوا و نشر فرمان جهادتبیین باشد.
کد خبر: ۶۳۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ - 04December 2023

دانشگاه فرهنگیان باید منبع تولید محتوا و نشر فرمان جهادتبیین باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز میزبان «مسعود صالحی شبلیزی» مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان و معاونین وی بود.

سردار مرادحاجتی در ابتدای اسین جلسه به اهمیت و محوریت دانشگاه فرهنگیان پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان باید منبع تولید محتوا و نشر فرمان جهادتبیین باشد.

وی افزود: انسان سازی و پرورش روح و اندیشه از مهمترین مسائلی است که شاید از آن غفلت کردیم و فاصله بین نسل های امروز و دیروز ماحصل همین غفلت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  گفت: یکی از مراکزی که علاقه مند هستیم در حوزه فرهنگ دفاع مقدس و نشر ارزش ها سرمایه گذاری فرهنگی و تولید محتوایی داشته باشیم دانشگاه راهبردی فرهنگیان است.

صالحی نیز از آمادگی همه جانبه این دانشگاه بابت همکاری در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: چه محتوا و درسی بالاتر از حماسه، ایثار، جهاد و شهادت که آموزگاران و معلمان ما باید فرا بگیرند و آن را به نسل های بعد انتقال دهند.

در پایان این جلسه بر اجرای تعهدنامه همکاری بین هر دو نهاد در زمینه‌های مختلف تاکید شد و مقرر گردید کارگروهی از هر نهاد پیگیری امورات و اقدامات مشترک را به عهده بگیرند.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار