یاوه‌گویی صهیونیست‌ها در پی هراس از عملیات مبارزان یمنی

سخنگوی نظامی صهیونیست‌ها در اظهاراتی که بیانگر هراس از عملیات نیرو‌های ارتش یمن در تنگه باب المندب است، ادعا‌های خود را علیه ایران و حزب الله لبنان تکرار کرد.
کد خبر: ۶۳۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ - 04December 2023

یاوه‌گویی صهیونیست‌ها در پی هراس از عملیات مبارزان یمنیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی طی سخنانی در واکنش به عملیات نیرو‌های ارتش یمن در تنگه باب المندب علیه دو کشتی اسرائیلی اظهار داشت: اقدامات غیرقانونی حوثی‌ها بیانگر حجم تهدیدی است که ایران برای ما و جامعه جهانی ایجاد کرده است.

وی در ادامه به تحولات تجاوز به غزه پرداخت و بدون اشاره به تلفات و خسارت‌های سنگین صهیونیست‌ها در محور‌های مختلف جنگ گفت: به عملیات برای نابودی حماس ادامه می‌دهیم و ارتش در حال بمباران و حمله به اهداف مورد نظر در نوار غزه است.

هاگاری به حملات حزب الله به مناطق شمالی فلسطین هم اشاره کرد و افزود: یک شنبه شب سه سرباز ما در حمله خمپاره‌ای از جنوب لبنان زخمی شدند و ارتش محل حمله را هدف قرار داد. اگر حزب الله به فکر ورود به جنگ غزه باشد، این اقدام پیامد‌های بزرگی برای این گروه و کل لبنان خواهد داشت.

این مقام صهیونیست در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۱۲۰ گروگان از جمله ۲۰ زن همچنان نزد حماس در اسارت هستند.

وی مدعی شد: ما باید اطمینان حاصل کنیم که کمک‌های بین المللی ارسالی به نوار غزه به دست غیرنظامیان می‌رسد نه گروه‌های مسلح.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار