در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی: نبرد اراده‌ها در غزه/ جبهه مقاومت پیروز نهایی جنگ غزه است

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه غربی‌ها در ادامه نبرد غزه به دلیل مشکلات مالی و داخلی خود از حمایت از صهیونیست‌ها عقب‌نشینی خواهند کرد، گفت: رژیم صهیونیستی توان ضربه زدن به حماس را ندارد.
کد خبر: ۶۳۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴ - 05December 2023

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی: صهیونیست‌ها با حمایت و هدایت بی‌چون و چرای آمریکا و کشور‌های غربی دوام آوردند/ پیروزی نهایی با نیروهای مقاومت استسردار «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی (داعا) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به تحولات فلسطین اشغالی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه اظهار داشت: پیروزی نهایی این جنگ، قطعاً جبهه مقاومت است.

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه جنگ غزه نبرد اراده‌هاست، افزود: در ادامه نبرد غزه، دشمن صهیونیستی همچون همیشه شکست خواهد خورد؛ چرا که دوام صهیونیست‌ها تاکنون با حمایت و هدایت بی‌چون و چرای آمریکا و کشور‌های غربی بوده است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: غربی‌ها در ادامه به دلیل مشکلات مالی و داخلی خود در حمایت از صهیونیست‌ها عقب‌نشینی خواهند کرد و مسلماً پیروزی نهایی از آنِ نیرو‌های مقاومت است.

وی با بیان اینکه حماس دست‌نیافتنی است و رژیم صهیونیستی هیچ زمان قادر نخواهد بود به آن‌ها ضربه وارد کند، خاطرنشان کرد: نیرو‌های مقاومت توانمندی‌های بالایی دارند که حماس بخشی از این توانمندی را در طوفان‌الاقصی به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار