کهگیلویه و بویراحمد میزبان شهید گمنام خواهد بود

کهگیلویه و بویراحمد در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 08December 2023

کهگیلویه و بویراحمد میزبان شهید گمنام خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، کمیته سیاست گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان تدفین شهید گمنام امروز با حضور «سیدجواد هاشمی مهر» معاون سیاسی استاندار وسرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد واعضاء کمیته برگزار شد.

سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و با یاد همه شهیدان والامقام استان، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دراستان کهگیلویه و بویراحمد نیز مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام را خواهیم داشت.

خواست خدایی با بیان اینکه در طول تاریخ، جنگ‌های زیادی رخ داده است و در کشور ما نیز ارتش بعث عراق با کمک کشور‌های استکباری به این مرز و بوم هجوم آورد، افزود: جنگ تحمیلی صدام بر علیه جمهوری اسلامی ودفاع توسط حضرت امام خمینی (ره) وملت قهرمان ایران صورت گرفت، به این دلیل دفاع مقدس نام گرفت، چون انسان‌های مقدس با اهداف مقدس در این دفاع شرکت کردند.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی امیران، سرداران و شهدای گرانقدر استان در سال ۱۴۰۳ و با بیان اینکه تشییع و تدفین شهید گمنام در این راستا و با شعار «خوش آمدی پهلوان» برگزار می‌شود، تصریح کرد: متناسب با این مراسم کمیته‌ها در خصوص استقبال، تشییع، تدفین شهید گمنام برنامه‌های خود را آغاز خواهند کرد.

وی بر فضاسازی محیطی استان تاکید، و با بیان اینکه ۲۵ آذر ماه وداع سراسری انجام خواهد شد گفت: برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای صورت می‌گیرد که مناطقی از استان بتوانند از حضور و برکت شهید گمنام بهره‌مند شوند و سپس این پهلوان عرصه‌های جهاد و شهادت باحضور مسئولین محترم و مردم فهیم و همیشه در صحنه، خصوصا خانواده‌های معظم شهیدان وایثارگران در یادمان استانداری استان به یاد خواهیم سپرد.

در ادامه «سید جواد هاشمی» مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد شهدای مظلوم گمنام و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری ابراز داشت: هر چه داریم به برکت خون شهدای والامقام است و هر چه داریم در این مراسم باید در طبق اخلاص بگذاریم.

هاشمی مهر افزود: روز ۲۶ آذر ماه در صورت محیا بودن شرایط، مراسم تشییع شهید گمنام همزمان با پیاده روی حرم تا حرم شهر یاسوج به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) بر روی دستان مردم شهید پرور استان تشییع می‌شوند.

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش تدابیری اتخاذ نماید که دانش آموزان عزیز بتوانند در این مراسم پرخیر وبرکت همراه مردم همیشه در صحنه حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار