شهید «جعفر شمسی جامخانه»:

در جذب نیرو‌ها کوشا باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «جعفر شمسی جامخانه» آمده است: در جذب نیرو‌ها کوشا باشید، نکند خدای ناکرده نیرویی بیاید برای ثبت نام در پایگاه مقاومت او را رنجیده کنید شما باید این را بدانید منافقین برای جذب نیرو هر چند که راهشان باطل و غیر حق است به نیرو‌ها مسئولیت‌های پوچ می‌دادند و آن‌ها را سرگرم می‌کردند.
کد خبر: ۶۳۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ - 05December 2023

در جذب نیرو‌ها کوشا باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«جعفر شمسی جامخانه» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «میاندورود» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«جعفر شمسی جامخانه» فرزند «رضا» ۱۲ مرداد ۱۳۴۴ در شهرستان میاندورود به دنیا آمد و در تاریخ آذر آذر  ۱۳۶۳ در فاو به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

برادران! همان دوران کربلای حسینی را برای خودمان مجسم کنیم. الان ایران عزیز و اسلام عزیزمان احتیاج به حمایت شما برادران عزیز دارد. فکر نکنید که با یک بار جبهه آمدن دیگر کافی است و از ما ساقط می‌شود؛ اگر این جور بود تا حالا کسی در جبهه‌ها نبود؛ پس بیائید این طرز فکر را از سرمان دورکنیم.

تا آنجایی که جبهه احتیاج به نیرو دارد طبق فرموده حضرت امام واجب کفائی است که در جبهه‌ها حضور داشته باشیم و رزمندگان اسلام را یاری کنیم پس بیائید این اختلافات جزئی راکه ان شاالله از بین می‌رود به یاری خداوند کنار گذارید؛ و به این فرصت طلبان اجازه سوء استفاده ندهید که انقلاب اسلامی تا بحال خیلی خون داده است و به آسانی این پیروزی‌ها را بدست نیاورده است.

دیگر اینکه به همکاران خوب و وفادارم برادران عضو پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی در جذب نیرو‌ها کوشا باشید، نکند خدای ناکرده نیرویی بیاید برای ثبت نام در پایگاه مقاومت او را رنجیده کنید شما باید این را بدانید منافقین برای جذب نیرو هر چند که راهشان باطل و غیر حق است به نیرو‌ها مسئولیت‌های پوچ می‌دادند و آن‌ها را سرگرم می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها