با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز؛

شرکت مسئولان قرارگاه‌های جهادی استان البرز در دوره آموزشی سامانه سخا

مسئولان قرارگاه‌های جهادی استان البرز در دوره آموزشی آشنایی با سامانه سخا شرکت کردند.
کد خبر: ۶۳۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 05December 2023

مسئولان قرارگاه‌های جهادی استان البرز در دوره آموزشی آشنایی با سامانه سخا شرکت کردند به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، مسئولان ۲۰ قرارگاه جهادی پهنه‌ای و منطقه‌ای استان البرز در دوره آموزشی آشنایی با سامانه سخا (سامانه ملی شناسایی نیازمندان و خیر و احسان) در سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز شرکت کردند.

این دوره آموزشی که به صورت کارگاهی از ساعت ۸ تا ۱۶ برگزار شد مدرسان و کارشناسانی از کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشتند.

همچنین این دوره آموزشی با سخنرانی سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز برگزار شد. سرهنگ فلاحتکار در جمع جهادگران بسیجی استان البرز حاضر در این دوره آموزشی ضمن تقدیر از گروه‌های جهادی بسیجی استان البرز، اظهار داشت: خدمت بی منت به مردم از مهمترین دست آورد‌های بسیجیان جهادگر استان البرز است.

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری بسیجیان جهادگر از آموزش‌های لازم جهت خدمات رسانی حداکثری به مردم، افزود: یکی از مهمترین اهداف برپایی دوره‌های آموزشی جهت جهادگران بسیجی استان البرز، ارتقاء نحوه خدمات رسانی به مردم، وحدت رویه و پرهیز از موازی کاری در این زمینه است. مسئولان قرارگاه‌های جهادی استان البرز در این دوره آموزشی ضمن آشنایی با سامانه سخا با نحوه راستی آزمایی و شناسایی نیازمندان واقعی، جلوگیری از موازی کاری و خدمات رسانی حداکثری به افراد کم برخوردار آشنا شدند.

این کارگاه آموزشی با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز و با هدف ارتقاء نحوه خدمات رسانی گروه‌های جهادی به افراد کم برخوردار برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار